Dat komt vooral omdat ik bizar veel tijd ben verloren aan het verwijderen van de vloeren op de bovenverdieping.
Wat een takkewerk, veel gevloekt en vaak op mijn hand geslagen met de hamer. Maar de vloer is er overal uit nu uiteindelijk

Daarna verder gegaan met het uitslijpen van de nieuwe leidingen en baantjes voor de stroomkabels

Mijn vriend heeft het meet- en rekenwerk gedaan alsook het slijpen, ik mocht me uitleven met de pikeur

Voelde best heel badass maar vreselijk slecht voor de rug haha
En gisteren zijn we vloer gaan kiezen

De grote tegel komt in de keuken-eetkamer en ook in de inkomhal. De houttegel komt in de woonkamer en ook op de volledige bovenverdieping.
Normaal gingen we boven voor een eenvoudigere/goedkopere vloer maar we hebben zooooo’n mooie korting gekregen dat we de parkettegel boven gaan doortrekken.
Het is zo fijn in onderhoud ook
Nu gaat alles even in stroomversnelling moeten want mijn vriend is de hele maand februari in het buitenland geweest voor werk en over 2 weken komen ze de nieuwe ramen zetten. Daarvoor moet nog de boog uitgekapt worden bij het boograam en de arduin (heet dat zo?) bij het schuifraam en boograam moet nog gelegd.
Daarna nog dik 2 weken (week van 1 april) en dan komt de keuken dus dan moét stroom klaar zijn, de leidingen en de vloer liggen. Maar dan moeten dus ook de muren gesloopt zijn van de nu-nog-badkamer haha