Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Tancreda4 schreef:Bedoel je deze ?
[ [url=m/2B8b0o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die kregen we in april als 'toetje' in een restaurant in Dublin en was volgens mij ook iets van vroegah
Ik herken de verpakking niet (zou waarschijnlijk ook fel roze zijn geweest), maar vermoed dat het wel eens hetzelfde spul zou kunnen zijn.
Heb nu dus een aanknopingspunt, leuk, dank je! Ik ga ook verder zoeken!
musiqolog schreef:O trouwens, zijn de Flippo's al genoemd? Ik heb niet het hele topic bijgelezen. Nou, ik kan jullie één ding vertellen: als Lay's ze morgen weer invoert, kom ik in een paar maanden minstens tien kilo aan!
En nu iemand het over dino-chips heeft: je had in de jaren negentig (de tijd van de dinosaurus-rage) ook dinosaurus-koeken! Met en zonder chocola, maar ik bietste uiteraard de variant met. Ik was in die tijd een echte dino-nerd: ik kende tientallen soorten uit mijn hoofd en wist alles over de geologische tijdstafel en zo. Nog steeds trouwens. Dus van mij hadden ze wel mogen blijven...
Taartje schreef:De lange Jan in dropsmaak.
Van die yes koeken, je had ze in 3 kleuren. De oranje vond ik het lekkerste.
En vroeger had je een soort bijna grijze spekvormige zachte drop, daar zou ik ook een moord voor doen!
Ben blij dat ik die schoentjes van drop heb gezien, binnenkort naar Duitsland dus die ga ik proberen! At ik altijd op de middelbare school!
Dallista schreef:Tancreda4 schreef:Bedoel je deze ?
[ [url=m/2B8b0o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die kregen we in april als 'toetje' in een restaurant in Dublin en was volgens mij ook iets van vroegah
Ik herken de verpakking niet (zou waarschijnlijk ook fel roze zijn geweest), maar vermoed dat het wel eens hetzelfde spul zou kunnen zijn.
Lynn_Nikita schreef:Emporio armani parfum. plastic verpakking/ flesje
Net op Google gebonden maar Kost nu 300 euro omdat die nier meer te krijgen is.
[ [url=m/pRPXQb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fem schreef:Dallista schreef:Ik herken de verpakking niet (zou waarschijnlijk ook fel roze zijn geweest), maar vermoed dat het wel eens hetzelfde spul zou kunnen zijn.
Ik weet welke jij bedoelt, wij hadden ze vroeger op de manege.
Je had ze in knalroze en knalgele verpakkingen.
Ik kom alleen niet op de naam, hoop er nog op te komen
[EDIT] ik heb even gezocht. Het lijkt qua uiterlijk op deze reep (diegene die ik in gedachten heb), maar het is niet de naam die ik mij herinner:
[ [url=m/OdCiJL.webp]Afbeelding[/url] ]
musiqolog schreef:O trouwens, zijn de Flippo's al genoemd? Ik heb niet het hele topic bijgelezen. Nou, ik kan jullie één ding vertellen: als Lay's ze morgen weer invoert, kom ik in een paar maanden minstens tien kilo aan!
En nu iemand het over dino-chips heeft: je had in de jaren negentig (de tijd van de dinosaurus-rage) ook dinosaurus-koeken! Met en zonder chocola, maar ik bietste uiteraard de variant met. Ik was in die tijd een echte dino-nerd: ik kende tientallen soorten uit mijn hoofd en wist alles over de geologische tijdstafel en zo. Nog steeds trouwens. Dus van mij hadden ze wel mogen blijven...
Mischa schreef:Grappig dat het meeste toch wel over eten gaatmaar daarin is ook een groot verloop natuurlijk.
Ik zou nog wel eens zo’n Winner taco ijs willen eten, volgens mij kocht ik die wel eens bij het tankstation.
Naast de V&D die genoemd is, mis ik heel erg de Sabon. Ik heb nog 1 grote pot scrub staan met vanille, lavendel en patchouli, echt ik vind het zo’n beleving.