superpony schreef:Bij de Groene Hoed schrijven ze dat tocht, isolatie etc wel invloed hebben, terwijl ons werd verteld dat het niet uitmaakt of je een raam open zet.
https://www.groenehoedduurzaam.nl/ecosu ... -300w.html
En dan kom ik toch niet helemaal lekker uit. Als ik hem boven mn bed hang, zou het gekozen paneel genoeg vermogen moeten hebben voor de hele slaapkamer zodat je voor de kledingkast ook niet koud staat.
Maar het paneel zelf is veel kleiner, dus vraag me echt af of het bereik op 2.45m hoogte groot genoeg is. Hij kan wel sterk genoeg zijn, maar het bereik qua m2 heb ik nog steeds vraagtekens bij.
Het is misschien een rare vraag maar waarom wil je een paneel boven je bed? Kun je dan niet beter een elektrische deken oid nemen? En mij werd uitgelegd dat een paneel een A-vormige straling geeft dus ik kan me niet voorstellen dat als je een paneel boven je bed hangt en 2 meter verderop in de kamer staat je dan de warmte nog voelt….
Voor de nieuwsgierigen: een foto hoe het paneel bij ons hangt, je ziet nog een stukje leuning van de bank