Ladygiroc schreef:Evamarie schreef:
Het is niet aanvallend bedoeld. Punt.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het is juist goed dat TS de spiegel voorkrijgt.
Zij heeft er ook niks aan als iedereen maar met haar mee gaat in dit verhaal.
Had dan gewoon je mond gehouden als je niet subtiel iets kan brengen.
Qua schade had ze bij mij het schijt kunnen krijgen.Als je mij letterlijk blokkeert, terwijl ik eis datje weggaat en je gaat dan niet heb je echt kansen zat gehad. Grote meid die kan bewijzen dat mijn trekhaak tegen jouw auto gekomen is.
Zou wel melding van huisvredebreuk maken. Hoeft geen aangifte te zijn maar wel dat er iig wat bekend is.
Wees voorzichtig met dit soort opmerkingen.
Niemand weet of ts tegen de politie heeft gezegd toen die ter plaatse waren dat ze met haar voertuig die van haar moeder geraakt heeft.
Niemand weet wat er gebeurd als je op het world wide web drie keer zegt dat je het wel gedaan hebt.
En als moeder echt graag slachtoffer speelt kan ik nog wel wat ideën bedenken (aangiftes) die ze uit de kast kan halen. Onwaar, maar wel genoeg om ts weer even op de kast te jagen en zoals ik het lees het moeders daar geen moeite mee om haar zin te krijgen.
Ts heeft de verzekering/politie en eventueel een advocaat nodig en van bokt misschien wat steun. Geen cowboy adviezen.