Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Is die mediator dan die via Berdien?
Als ik je een tip mag geven: ga niet zitten afwachten. Je ex kan elk moment beslissen dat hij het nu wil afronden, en je wilt zoveel mogelijk voorbereid hebben tegen dat moment. Dus ga niet zijn ritme volgen of kijken hoe hij zich voelt en ga er van uit dat zijn besluit vast staat.
Zoals ik het begrijp heb jij je nooit in de administratieve kant van jullie relatie verdiept. Dat kan nu heel erg tegen je werken dus aub laat je informeren door professionals. Naast alimentatie van de kinderen weet ik niet of je ergens recht op hebt gezien jullie niet gehuwd of geregistreerd partners zijn. Ook dat testament doet er op dit moment niet toe, hij leeft.
Dus denk voor jezelf goed na wat je wilt. En zoek de dingen goed uit.
Succes en veel sterkte!
poes schreef:Heb je dat van die mediator van dat uitkopen? Van uit je berichten zou ik juist denken dat het huis volledig van hem is en jij daar nergens recht op hebt?
Ik bedoelde idd het hele plaatje: niet enkel het kasboekje maar echt wat is van wie als we uit elkaar gaan.
Dat zou toch echt bij veel koppels een pak hoger op de agenda moeten staan. Want de kans dat je leuke afspraken maakt is veel groter als je elkaar nog graag ziet…
_San87_ schreef:Daar zal je aan moeten wennen. Je kan en mag ze niet bij hem weg houden.
chanicha schreef:Hij kan ze eerst ook gewoon overdag halen en dan gewoon bij moeders thuis slapen totdat ze aan zijn vlam gewend zijn.
Ik had de mijne ook niet klakkeloos meegegeven hoor.
_San87_ schreef:Daar zal je aan moeten wennen. Je kan en mag ze niet bij hem weg houden.