Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Het is wel een dure val zeg! Ik zag dat 30 patronen voor de val ongeveer 100 euro kosten.
Maar als het werkt... Gelukkig hebben we hier amper muizen. Een heel enkele keer zien we er eentje, maar dat is heel sporadisch.
Pallatin schreef:Ach Cayenne, daar kun je wel mooi 720 ratten of muizen voor uitschakelenik vind t dan een koopje
en vooral hopelijk niet nodig…als er hier zoveel zouden lopen ga ik denk ik verhuizen…
![]()
Ik heb ze de laatste dagen ook niet meer gezien maar heb niet de illusie dat ze weg zijn…we hebben er nu 3 gevangen maar er zal er nog zeker eentje rondlopen…ik heb pas rust als ze allemaal dood/ gevangen zijn, het is nu echt een obsessie. Op stal a la, maar thuis….brrrr
@ Nickeltje thanks voor de info
SusanH schreef:. Denk dus, als ik iets kan verzinnen om dat gat af te dichten zodat de vaatwasser nog wel open kan, ze niet meer vanonder de keuken naar binnen kunnen.
paars schreef:SusanH schreef:. Denk dus, als ik iets kan verzinnen om dat gat af te dichten zodat de vaatwasser nog wel open kan, ze niet meer vanonder de keuken naar binnen kunnen.
Mss de plint even weghalen en dan (wel een lastig klusje) soort tweede plint erachter zetten? Dan kan je deur nog open maar het gat is dicht?
Ik ga verhuizen naar 4 hoog…dacht dat ik dan muisvrij zou zijn. Krijg ook zo’n spleet onder de vaatwasser omdat deze uit het zicht achter het kookeiland komt te staan. Zo’n frontje wat mee schuift is een stukje duurder. Maar een gat…is een muizen voordeur natuurlijk. Zou me dat 4 hoog ook kunnen gebeuren…?
_Lorette_ schreef:Paard in box naast de zadelkamer (waar de schietval staat), had een slechte nacht. Hele stal overhoop.Maar het werkt dus wel. Meerdere muizen.