Wouw TS, een ton meer kunnen krijgen voor het pand is geen kattepis. Die zou ik toch wel proberen binnen te halen eerlijk gezegd.
De huizenmarkt in Nl is totaal overspannen.

en daar kun jij je voordeel van nemen.
Zelf ooit meegemaakt dat een huis dat mondeling al verkocht was aan ons toch niet door ging want de mensen wilden er zelf in blijven wonen. Op advies toen van onze makelaar maar laten gaan, want geeft zoveel rommel om dat aan te vechten.
Mijn zoon heeft nu een huis, maar van te voren paar keer voor zijn neus weggekaapt daar iemand anders meer had geboden. Dus ik vind NL niet zoveel doen hoor met de opties en de makelaars waar hij mee te maken hadden waren er zo mee klaar

. Mijn zoon had ook iedere keer opties, en pas de laatste keer gelijk gekocht zonder optie en vast laten leggen en toen had hij het. Al doende leert men!
Dus ik vind dat de eerste partij het huis kan krijgen voor de 2de prijs (die ton extra) en dat ze ook maar spoedig moeten beslissen.
Ik wens jullie veel succes want vind het hartstikke gaaf dit extra bod. Daar moet normaal super hard en lang voor gewerkt worden. En sorry hoor Bokkers, alle moraliteit ten spijt, in NL wordt al heel lang zich niet meer aan de regels van het spel gehouden en dus vind ik het onzin dat deze bokker omdat ze toevallig een keurige makelaar heeft, die 100.000 aan haar voorbij ziet gaan.
Mijn zoon heeft het echt zo vreselijk vaak meegemaakt. Niet OK en ik was er echt boos over, maar blijkbaar gaan zo de zaken in NL en dan hoeft TS niet heiliger zijn als de paus.