We kunnen geen huis vinden naar onze wens.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:41

FleurVP schreef:
En hebben Helvoirt en Oirschot dan wel een station op 5km? Of Schijndel? Ook niet volgens mij.

Daarom heb ik Schijndel al aangegeven dat het niet geschikt is.
Helvoirt station Vught
Oirschot is iets verder, ik denk station best

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:41

_San87_ schreef:
Jillz1 schreef:
5 km, hoe bedoel je 500 meter.?

Vanaf Berlicum centrum is t 5,5 km naar t eerste treinstation (Rosmalen).

Oh ja, dat is zelfs nog dichterbij :)*

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:44

zonnebloem18 schreef:
_San87_ schreef:

Met een appartementencomplex van 3 hoog heb je wel mooi inkijk in de tuin. Lekker zwemmen onder toeziend oog van opa Joop en tante Toos.

Even verder naar beneden, ze willen het pand gewoon behouden en die ombouwen naar woningen.

Aah niet goed doorgelezen, dus. Excuus.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:44

Jillz1 schreef:
8nnemiek schreef:
En als je een woning als deze zoekt, en dan gewoon een deel van de grond verkoopt? https://www.funda.nl/koop/budel/huis-41 ... aan-113-a/

Nou mooi is het wel maar ik denk dat zomaar grond verkopen lastig is, landbouwgrond is het te klein voor en als bouwgrond gaat bijna zeker niet lukken.
Ook ligt het wel erg ver van ons werk
( Zaltbommel)

Je zegt in Zaltbommel te werken. Dan rijden jullie dus nog een behoorlijk stuk naar je werk. Heb je er ooit aan gedacht om misschien in de Betuwe of in het Land van Maas en Waal te gaan wonen? Daar vind je nog echte pareltjes van huizen in een mooi groene of waterrijke omgeving.
https://www.funda.nl/koop/leerdam/huis- ... kseweg-20/
https://www.funda.nl/koop/rumpt/huis-41 ... straat-45/
https://www.funda.nl/koop/rijswijk-nb/h ... eldweg-26/

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:45

Jillz1 schreef:
5 km, hoe bedoel je 500 meter.?

Vanaf Berlicum centrum is t 5,5 km naar t eerste treinstation (Rosmalen).[/quote]

Oh ja, dat is zelfs nog dichterbij :)*[/quote]
Is 8 km fietsen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:45

Land van Maas en Waal zal TS niet willen, hier hebben we helemaal geen treinstation :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:46

Jillz1 schreef:
Is 8 km fietsen

Er gaat ook een bus :)

(8 km is echt heel weinig qua fietsen, maar ieder z'n meug).
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-01-21 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:46

Het doet me heel erg denken aan de stellen uit die huizen koop programma's. Alles wordt afgeschreven, maar als ze dan bij het huis zelf kijken is er ineens niets mis mee. Die school zit er dus al 2 jaar niet meer, als TS er was gaan kijken of überhaupt langs was gereden had ze dat geweten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:47

Ghostattack schreef:
Land van Maas en Waal zal TS niet willen, hier hebben we helemaal geen treinstation :')

Leerdam wel!

Anoniem

Re: We kunnen geen huis vinden naar onze wens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:48

En is erg mooi wonen.

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:48

Jillz1 schreef:
8nnemiek schreef:
En als je een woning als deze zoekt, e
Nou mooi is het wel maar ik denk dat zomaar grond verkopen lastig is, landbouwgrond is het te klein voor en als bouwgrond gaat bijna zeker niet lukken.
Ook ligt het wel erg ver van ons werk
( Zaltbommel)

Je zegt in Zaltbommel te werken. Dan rijden jullie dus nog een behoorlijk stuk naar je werk. Heb je er ooit aan gedacht om misschien in de Betuwe of in het Land van Maas en Waal te gaan wonen? Daar vind je nog echte pareltjes van huizen in een mooi groene of waterrijke omgeving.
https://www.funda.nl/koop/leerdam/huis- ... kseweg-20/
https://www.funda.nl/koop/rumpt/huis-41 ... straat-45/
https://www.funda.nl/koop/rijswijk-nb/h ... eldweg-26/

Zijn wel mooie huizen maar ik wil ook binnen 20 minuten bij mijn ouders zijn. En we willen binnen 5 jaar stoppen met de zaak daar, en dan zijn we niet meer gebonden aan Zaltbommel

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:49

Suzanne F. schreef:
Ghostattack schreef:

Leerdam wel!

Maar dat is geen Land van Maas en Waal :+

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:49

Wat te denken van Geldermalsen en Beesd volgens mij ook een station.

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:50

zonnebloem18 schreef:
Het doet me heel erg denken aan de stellen uit die huizen koop programma's. Alles wordt afgeschreven, maar als ze dan bij het huis zelf kijken is er ineens niets mis mee. Die school zit er dus al 2 jaar niet meer, als TS er was gaan kijken of überhaupt langs was gereden had ze dat geweten.

School weg dat kan maar huis zit er wel aan vastgebouwd en moet helemaal gedaan worden en daar is dan het budget te klein voor.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:53

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:53

Veel plaatsen zitten bijna of direct aan de A2. Dus ben je zo een eind brabant in gereden. Maar als Brabant een harde eis is en dan ook nog rekening houdend met je verdere eisenpakketje dan wordt dat wel een uitdaging.
Veel succes TS +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:54

Als je niet al te ver weg in de toekomst wil stoppen met werken dan zal je met de keus ook langer vooruit moeten plannen.
Ja ja Location, Location :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:54

Jillz1 schreef:
zonnebloem18 schreef:

School weg dat kan maar huis zit er wel aan vastgebouwd en moet helemaal gedaan worden en daar is dan het budget te klein voor.

Er zit gewoon een steeg tussen, maar ik reageer verder niet meer, met alles wat aangedragen wordt is wel iets mis, maar dat is allemaal gebaseerd op Funda en Google. Stap eens een dag in de auto en ga rondrijden, dan zie je past echt hoe een huis/straat/wijk er uit ziet.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:55

Drico schreef:
En dit huis dan? Of is deze al eens gedeeld?
https://www.funda.nl/koop/haaren/huis-4 ... nstraat-3/

Die was volgens mij al in een ander topic van TS gedeeld.
Ik weet alleen niet meer waarom het niet goed was. Maar Haaren heeft ook geen station (wel een bus, maar daar reageert TS niet op).
Dit is om de hoek bij mij. Superleuk huis en je staat zo in de Kampina <3

Autumnn

Re: We kunnen geen huis vinden naar onze wens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:56

Heb je al op Jaap.nl gekeken? Staan vaak andere huizen op dan Funda

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:02

LiselotZorro schreef:
Kennelijk is het vreemd als je kieskeurig bent wanneer je een miljoen voor een huis neer wil leggen :+ voor de 3 a 4 ton waar de meeste mensen in wonen valt idd weinig te eisen, maar vanaf een bepaalde prijs mag je toch meer verwachten! Ze kan ook moeilijk een kind in de bezemkast laten slapen bij gebrek aan een kamer.

Wat een onzin, alsof alles onder de 4 ton onpersoonlijke eenheidsworst is.. Ik heb als armoedzaaier :+ anderhalf jaar geleden een huis gekocht voor net geen 2 ton, heb er denk ik 30 gezien, en heel verschillend qua grootte ligging en indeling.. Het laatste huis vond ik erg leuk, en leuk gelegen, dus die heb ik gekocht. Maar ik had dus niet kieskeurig mogen zijn voor die centen :')

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:05

Wat is de reden dat jullie je huidige huis verkocht hebben?
Wat wilden jullie veranderen/verbeteren tov de huidige situatie?
Wellicht helpt dat te bepalen welke concessies je wel, en welke je niet wil doen.
(Er van uitgaande dat met het huidige aanbod je concessies moet doen)

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:06

Je mag best kieskeurig zijn, een huis kopen is niet zomaar iets. Maar in deze markt zullen je als koper wel in mogelijkheden moeten denken, anders wordt het lastig.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:07

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 23:24

Jillz1 schreef:
zonnebloem18 schreef:

Er zit gewoon een steeg tussen, maar ik reageer verder niet meer, met alles wat aangedragen wordt is wel iets mis, maar dat is allemaal gebaseerd op Funda en Google. Stap eens een dag in de auto en ga rondrijden, dan zie je past echt hoe een huis/straat/wijk er uit ziet.[/quote]

Met een budget van 1 miljoen is dat huis toch te duur. Moet nog van binnen helemaal gedaan worden!