Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Auw! Helemaal bekaf was ik boven om de auto sleutels te pakken en met een aantal lege dozen richting auto te gaan. Jawel opnieuw met de trap, naar -2... Hoe ik daar aankwam... Laten we stellen dat het duidelijk werd dat ik een kantoorbaan heb
terug naar huis! 
I love it! 

Puzzelen, perfectioneren en lunchen. Voor de lunch kwamen we tot de badkamerdeur (zie foto zo).
Dus meer snijwerk. Zucht. 

)

Suzanne F. schreef:Misschien overheen gelezen maar waarom heb je een muurplint en een plakplint?
Citaat:In eerste instantie wilde ik alleen muurplinten (mooie antraciet kleurige), maar om de deurposten ontkom je niet aan plakplinten en voor het geheel wilde ik kijken wat ik van een dubbele plint vond.

En ik zal je appen over een cadeautje voor je stekkie
Met mijn wasmachine, droger, koelkast en tv (want die laatste was in de aanbieding dus tja die kon niet een maand later aangeschaft worden
).
Even gevraagd of ze een bakkie koffie wilde, "graag!" was het antwoord. Kleine moeite en volgens mij erg gewaardeerd.
Helemaal blij!

Dat terwijl in de winkel gezegd wel dat hij wel in elkaar gezet zou worden. Helaas, maar oke. Het zou niet het enige zijn wat ik in elkaar ging klussen de komende dagen dus bedje kon er ook nog wel bij

Dus zagen met die luie donder.. ooh wacht, zo lui was ik eigenlijk helemaal niet meer.... 

Enorm dankbaar! 

, die knalgele muur is nu mét meubels wel even wennen