Ja het gaat onwijs snel Mer1980! Hebben we nog meer volgers?
Vandaag zijn er 5 man in ons huis bezig en ik ben in mijn pauze even wezen buurten Het gaat nu zo ongelofelijk snel!
Wij hebben onze keuze wat betreft de toilet gemaakt. Ik wilde graag de stijl van de badkamer terug laten komen maar mijn vriend wilde het licht houden, dus we hebben gekozen om de achterwand en de vloer in dezelfde stijl te doen maar dan de zijkanten in een mat witte tegen, dit idee:
Dit is momenteel de wc:
En toch wel een memorabel moment, wij hebben tijdelijk een echte Dixi!
En van binnen is het echt een plaatje aan het worden
Het plafond van de badkamer:
De slaapkamer:
Onze kapstoknis:
De woonkamer:
Vanuit de andere hoek, in het midden komt een 4 meter lange keuken:
Vanuit de eetkamer (links naar de bijkeuken):
Onze lichtstraat
En dit gevaarte komt daar bovenop:
In de bijkeuken, de ketel en het regelsysteem van de vloerverwarming:
Dit wordt de deur die wij waarschijnlijk het meeste gaan gebruiken vanaf onze oprit, dit wordt nog bekleed met hout.
Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden! Alle tips en suggesties zijn nog steeds welkom
Ik volg ook nog steeds marianne! Het gaat al heel erg mooi worden! En tje, nog maar 2 maanden tot de trouwerij, dat gaat ook hard, ik zal alvast een mooi pak uitzoeken voor garola, dan kan ze samen met autan jullie getuigen zijn en een hoeftekening zetten onder de papieren
Haha Kim, dat gaat inderdaad ook snel! Ik denk er wel over na om Autan mee te nemen voor foto's naar de fotolocatie, lijkt me zo gaaf.
Noviceh, daar zijn we inderdaad heel blij mee, ben erg benieuwd hoe het straks staat. We hebben bijna alle meubels al dus hopen dat het niet ineens tegenvalt als alles staat
Inmiddels is de tegelzetter begonnen in de badkamer. Deze is helaas heel lastig op de foto te krijgen, maar hier kan je al wel onze wandtegels goed zien.
De lichtstraat zit er inmiddels op, wel zonder glas nog:
En we zijn samen met mijn vader begonnen om renovlies te plakken op de plafonds. Dat lijkt meteen zo anders!
De slaapkamer en woonkamer zijn inmiddels helemaal geplakt. Zodra alles erin zit wordt dit nog geverfd zodat de strepen van het stucen niet meer zichtbaar zijn.
noviceh
Geplaatst: 09-03-21 12:51
Wauw, wat een mooie lichtstraat En zichtwerk is altijd zó leuk om te doen!