Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spottedponie schreef:Die tody app is het dus echt waard? want hij kost 8 euro, das toch best prijzig voor een app haha
Ik kan hem misschien wel gebruiken, het is bij ons redelijk netjes, mijn vriend stoort zich niet zo snel, maar ik wel... zeker met een dochter van ruim een jaar, 2 honden en 2 katten moet er echt wel meer schoongemaakt worden...
ze stofzuigt en dweilt en is inmiddels een onderdeel van het gezin, zelfs onze zoon van 5 praat over Jannie alsof ze gevoelens heeft
Marije112 schreef:Magrathea schreef:Bestaat ikzoekeenwittewerkster.nl echt? Wow casual racisme
Hahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Voor degene in dit topic die een nieuwe huishoudster zoeken, maar niet zo makkelijk iemand vertrouwen oid, probeer iemand viavia te krijgen!.
Als ik zie wat men in NL betaald voor een huishoudster zou ik mijn werk opgeven en alleen nog maar zwart huisjes schoonmaken! Mén wat een geld!
Als je er zeep oid bij zou gooien, werkt de microvezeldoek niet meer. Azijn zou er eventueel wel bij kunnen. Prima2Donna schreef:Bestaat er ook een app (gratis) waarbij je met meerde mensen een afvinkschema kan maken voor schoonmaakklusjes? Ik woon over een weekje in een studentenhuis met 2 anderen en we willen het schoonmaken verdelen over de weken. En dan dat iedereen zijn klusjes kan afvinken op zijn eigen telefoon. Anders moeten we ouderwerts een schema op ons krijtbord maken.
Morrie schreef:ik heb glanzend laminaat, ligt er al 20 jaar, mag niet nat worden, maar hoe krijg ik het schoon? iemand een goed idee?
Als het nat wordt, sta ik een uur op dat plekje te poetsen om het weer glanzend te krijgen.
(ik raad niemand zo'n vloer aan, maar het lag al in het huis toen ik het kocht)