( VOLG ) van oud kantoorpand naar woonhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkedus

Re: ( VOLG ) van oud kantoorpand naar woonhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:06

Mag ik vragen waarom je het badkamermeubel niet centraal op die muur hebt gehangen? Komt er nog wat naast?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:26

Dat ziet er mooi uit allemaal! Dat raam in je slaapkamer is ook wel belangrijk, ik heb dat dus niet en dat is echt een groot gemis.

De badkamer ziet er ook lekker ruim uit! Ik vraag me ook wel af wat er naast je meubel komt? Wat is dat witte ding dat uit de muur steekt?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-20 18:55

dank jullie wel allemaal, ben er zelf ook weer heel blij mee, hij is sfeervoller geworden dan ik had verwacht, en zeker als die straks nog aangekleed word!

Anders zou het er heel raar uit zien, want dan word het meubel te veel links weggedrukt in de hoek, nu zit die midden voor de ingang, kijk maar naar de lijn van de tegels op de vloer met de deur, daar is die op aangelijnd, hierdoor voelt het ruimtelijker en past mooier, en kan er inderdaad eventueel nog iets naast, zat zelf te denken aan een mooie grote plant :j

Dat witte ding dat uit de muur steekt is de thermostaat voor de vloerverwarming haha

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:50

Heel mooi! Heel praktisch dat er nog ruime is, ik zou de wasmand er neerzetten! Dan kan je die ook kwijt!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:28

Mooi zeg! :j Ik mis een grote kast voor de handdoeken, daar zou ik die hoek voor gebruiken :D

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-20 15:17

noviceh schreef:
Mooi zeg! :j Ik mis een grote kast voor de handdoeken, daar zou ik die hoek voor gebruiken :D

Er zit een nis/kast naast de douche ingebouwd voor oa handdoeken, :D maar die staat niet op de foto, moeten namelijk nog plankjes in. zal die tzt als het helemaal af is op de foto zetten.
Lijkt beetje hier op (foto van pinterest)

Afbeelding

Sannens schreef:
Heel mooi! Heel praktisch dat er nog ruime is, ik zou de wasmand er neerzetten! Dan kan je die ook kwijt!

Wasmand hoeft niet op de badkamer gelukkig, is al een praktischer plekje voor :)
Betreft benodigde spullen zit alles er wel in, dus zou het hoogstens op kunnen vullen met iets van decoratie denk ik

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 19:15

Heel mooie badkamer! Douchedeur komt vast wel in orde.

Als het mijn badkamer was zou ik er ook een smalle hoge plant naast de wastafel zetten, lijkt me een heel aangename sfeer dan.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 20:06

Mooie badkamer!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 20:06

Ook de beneden verdieping begint en sprint te trekken. Begin deze week heeft de aannemer het hele huis gespoten en zijn we zelf beneden begonnen met de vloer leggen.

Weer even een fotootje van hoe het was, en een foto op de zelfde plek genomen van hoe het nu is (zie trap rechts, die is blijven zitten)

Afbeelding

Afbeelding

Verder dan mijn slaapkamer vanuit verschillende hoeken, hier zijn we begonnen met de vloer leggen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de inloopkast, op de laatste foto van de slaapkamer is de ingang hier van te zien (rechts als je naar de foto kijkt)

Afbeelding

Afbeelding

In deze inloopkast komt een mooie lange kast, gezien kasten vreselijk duur zijn en ik daar geen budget voor heb, heb ik de laatste weken marktplaats weer afgestruind, waar ik dit pareltje tegen gekomen ben. Een handgemaakte kast uit een kledingwinkel, 340cm lang, de lengte van de inloopkast is totaal ongeveer 400cm, dus dit past perfect en dan kan er eventueel nog een mooie grote spiegel oid naast

Afbeelding

Komende week verder met de logeerkamer, CV hok nog afmaken en dan kunnen we boven beginnen. Eind volgende week komt dan de keuken. Helaas daar wel weer een tegenslag, de persoon die zou komen helpen installeren, heeft corona, en is duindag ziek dat die de komende maanden waarschijnlijk niet fit genoeg zal zijn. Word dus even spannend of ons dit zelf gaat lukken met onze linker handen :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:13

Oh dat is een mooie kast zeg!! Daar heb je geluk mee.

Ik zou er een mooie schoenenkast naast zetten en een grote spiegel tegen de achter muur.

Keuken zetten kan prima, maar let op, de kasten kunnen erg zwaar zijn. Goed waterpas zetten is erg belangrijk. Misschien kun je hem eerst even op de grond uit tekenen zodat je hem netjes recht zet.

Enne, YouTube heeft om veel goede filmpjes ;) Alles is te doen!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:22

Wauw wat wordt het prachtig zeg <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:23

Wauw, Faelyn, supergaaf +:)+ !

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:12

Wow, het wordt echt steeds meer jouw huis. Gaaf!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:35

Wat een stuk lichter is het nu al !

De kast is mooi, maar als je al een inloopkast hebt zou ik denk ik gewoon een stellingsysteem nemen en de deur dichthouden :)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:41

DubbelFun schreef:

De kast is mooi, maar als je al een inloopkast hebt zou ik denk ik gewoon een stellingsysteem nemen en de deur dichthouden :)

Ik heb een inloop kamer, maar het wordt toch wel stoffig helaas. Ik heb alles aan steiger buizen hangen. Werkt prima

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 11:44

DubbelFun schreef:

Bewust niet voor gekozen, vind stellingkasten absoluut niet mooi, en de deur maar gewoon dicht houden is niet echt mijn instelling.
Heb het liever gewoon netjes ipv dat ik deuren dicht moet gaan houden haha.

nee vind deze erg mooi en uniek, heel blij mee, was er maar €50 voor kwijt, daar had ik anders misschien net een paar houten planken voor kunnen kopen. En ja, waar kleding is, is stof, daar ontkomen we helaas niet aan, maar daarom juist wel blij dat ik de kleding niet meer direct op mn slaapkamer heb

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 15:24

Faelynn schreef:
nee vind deze erg mooi en uniek, heel blij mee, was er maar €50 voor kwijt, daar had ik anders misschien net een paar houten planken voor kunnen kopen. En ja, waar kleding is, is stof, daar ontkomen we helaas niet aan, maar daarom juist wel blij dat ik de kleding niet meer direct op mn slaapkamer heb

Hier moest ik toch wel even om gniffelen hoor :') denk pun unintended :D

Maar verder mooie vorderingen alweer :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 17:08

_O- Lekker dubbelzinnig, ik had het nog niet door :+

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:33

Faelynn schreef:
_O- Lekker dubbelzinnig, ik had het nog niet door :+

Ik las hem ook twee keer voordat hij doordrong O:)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:40

Die ruimte is mooi ingedeeld zeg, ziet er nu al sfeervol uit! Ik vind de kast juist heel tof en weer eens wat anders. Hier ook een open inloopkast en ik moet zeggen dat de stof mij erg meevalt als je het goed schoon houdt.

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 01:02

Wauw wat een gave kast! <3 Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien, heb je de kast al of moet je 'm nog ophalen? (En zal hij wel door de deuropening passen? :oo)

Een paar posts geleden schreef je nog dat de benedenverdieping lichter en ruimer is dan verwacht, op deze foto's is dat niet te missen nee!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:45

50 euro voor die kast??? Wow!!! Wat een koopje!!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 10:53

Wat een prachtige vloer !!

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:16

Mooie kast en wat een koopje. Bij ons past geen standaard kast, dus zijn zelf een kast aan het maken en verven. Zijn we zeker meer dan 50 euro aan kwijt :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 17:45

silverdapple schreef:
Wauw wat een gave kast! <3 Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien, heb je de kast al of moet je 'm nog ophalen? (En zal hij wel door de deuropening passen? :oo)

Een paar posts geleden schreef je nog dat de benedenverdieping lichter en ruimer is dan verwacht, op deze foto's is dat niet te missen nee!

We hebben hem al, en hij paste precies door de deur, met wat steken en heen en weer frommelen, wel het kozijn de lak iets moeten beschadigen, het had dus echt geen cm meer moeten zijn, maar hij staat :')
Kozijn lak ik nog wel een keertje haha