MightyMike schreef:In een woonwijk vind ik dat toch anders dan wanneer je buitenaf woont. Ik vind een advocaat aanraden dan ook erg ver gaan. Zolang hij zich natuurlijk aan de grens houd, te dicht op het land van ts vind ik iets anders. Je mag het niet leuk vinden omdat jij toevallig paarden hebt, en overleg met buren is altijd fijn, maar daar is deze meneer duidelijk niet voor in, maar hij mag toch wel kiezen lijkt mij welke bomen hij wil plaatsen. Ik denk ook dat de buurman zelf echt de meeste eikels op zijn land krijgt over een aantal jaar wanneer de bomen groter zijn.
Mesthoop verplaatsen etc vind ik allemaal hetzelfde spel, dan gaat de buurman klagen over de stank, kom je niets verder mee.. Alleen maar een nog vervelendere verstandhouding.
Geloof mij... eens de verstandhouding verrot krijg je ze niet meer veel rotter. Bij klachten geeft het een kans om terug om tafel te gaan en overeen te komen mesthoop weg + eiken weg.
Ik weet niet hoe het juist zit, maar in sommige gemeentes zit ook een max hoogte op een boom die je zomaar kan planten dacht ik.