Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoniqueT schreef:Sorry voor het vervuilen van dit aircotopic, maar terwijl ik al druk zoekend was naar de apotheek van dienst (drogisterijen kent men hier bijna niet en alles is dicht), bedacht ik me dat ik ooit al B12 in huis had gehaald. Lucovitaal, methylcobalamine. Zojuist de eerste kauwtablet genomen.
Emmaa_ schreef:Er zullen vast bokkers zijn met een mobiele airco die met me mee willen denken. Wat is de mobiele airco van mijn dromen en waar koop ik hem?
Es_ther schreef:Wij hebben vorige zomer een mobiele airco aangeschaft.
Huis op 2 hoog, slaapkamers op het zuiden, dus lekker bakken daar.
Ook voor onze konijntjes was het niet heel fijn. We krijgen het toch wel redelijk koel in huis. Ons huis is maar 45m2, maar dan nog.
Electra63 schreef:Vandaag is de aircoman geweest.
Kost en zijn € 2000 voor een split-unit voor mijn dochter haar huis.
Hij garandeert dat alle 3 de kleine slaapkamers gekoeld worden met deze airco. Is van Mitsubishi.
Waarschijnlijk wordt hij volgende week geplaatst.
Hij zei dat zij het erg druk hebben, omdat mensen niet op vakantie gaan en massaal airco' s aanschaffen.
MoniqueT schreef:Dat bedoel ik ook, als je één goede hebt, dan kan die meerdere kamers wel aan als de luchtstroom gunstig is. Die wij in Nederland in de woonkamer hadden, koelde echt een behoorlijke grote kamer plus de keuken. Het is je investering absoluut waard hoor.
Ik heb de eerste airco laten hangen op onze slaapkamer toen mijn man in een revalidatiecentrum zat en ze bij ons de grote bomen langs de snelweg weghaalden. Raam open werd slapen alsof je op de snelweg lag. En ook nog onder een schuine kap. Binnen drie weken hing er in de woonkamer ook een. En eerlijk? We hadden daar een zwembad bij huis wat zelden meer gebruikt werd als het heet werd, binnen was het veel lekkerder.
Ik kan me een huis zonder airco gewoon niet meer voorstellen.
BiBiQ schreef:Bij ons komen ze 3 juli de airco plaatsen
De Mitsubishi Heavy - SRK / SRC 35 ZSP-W
Electra63 schreef:BiBiQ schreef:Bij ons komen ze 3 juli de airco plaatsen
De Mitsubishi Heavy - SRK / SRC 35 ZSP-W
Ik weet niet precies welke Mitsubishi bij mijn dochter vanmiddag is geplaatst.
Maar volgens het bedrijf is Mitsubishi de beste.
Zij zijn 2 uur bezig geweest met 2 man en hij hangt.
Dochter gelukkig, die heeft nachtdienst en nu is het boven heerlijk koel om te slapen, ondanks de zon op haar slaapkamer en plat dak.
Marie111 schreef:Ik ben wel benieuwd naar het geluid van die airco.
Want wij denken er ook over, maar zal dan vrij dicht bij een raam moeten hangen.