Ik Ben ook echt heel blij met de deken! in slaap vallen is bij mij niet persee aan de orde maar ik droom wel minder. Ik hou er echt van!
Goldie
Geplaatst: 19-04-20 10:19
Als ik hoor dat het warm is word het al niks voor mij, ik heb het nu onder m'n zomerdekbed vaak al te heet En als ik ergens een vervelend persoon van word is al ik het te warm heb
Hier is het ook nog even wennen. Ik slaap er nu sinds woensdag onder. Het voelt wel prettig, maar vannacht wel weer een nachtmerrie gehad, dus die houdt het nog niet tegen... Was leuk geweest!
Ik slaap ook beter! Vooral dieper. Heb wel nog even getwijfeld of ik m wilde houden want ik heb een duurdere variant dan de dekbed discounter deken maar toch maar besloten het te doen
Ik slaap er ook sinds donderdag onder, maar met mijn heupblessure is het eigenlijk te zwaar. Ik kan niet op mijn zij slapen met de deken, en op mijn rug slaap ik heel onrustig, en droom ik nog meer dan anders en ook nog eens vaak heel naar. Moet dus even zien hoe dit gaat. Had em vannacht alleen over mijn benen, dat ging wel wat beter
De deken bevalt mij uitstekend! Slaapt heerlijk. Geen gewenning nodig gehad, ik kroop eronder en dacht meteen 'Ja!' Zoals het mooi over je schouder valt enzo. In theorie is de deken 1 of te licht voor mij, maar ik moet dan ook nodig terug 10kg afvallen.
Geen hypnagoge schokken (slaapstuip) meer gehad bij het in slaap vallen.
Ik ben er nog steeds erg gelukkig mee Enige lastige wat ik ervaar is dat hij in de loop van de nacht naar beneden zakt omdat hij een stukje over mijn bedrand hangt bij mijn voeteneind. Ik heb nog niet uitgevonden hoe ik dat op kan lossen. Misschien eens een kwartslag draaien..
Hier ook nog steeds een hele tevreden gebruiker. Ging laatst weer eens onder mijn oude dons dekbed liggen, wereld van verschil! Dan mis ik toch echt direct het heerlijke gevoel van de verzwaringsdeken.
Hier nog niet tevreden, maar wel oké. Ik heb hem niet elke nacht op, omdat ik de ene keer thuis slaap en de andere keer bij mijn vriend. Laat is zeggen dat ik ongeveer een kwart van de nachten eronder slaap. Ik slaap wisselend, en dan maakt het niet uit of het met of zonder verzwaringsdeken is. Soms vind ik het 'knusse' gevoel erg fijn eronder. Vriend en ik zijn er ook nog niet helemaal uit of we het gezellig vinden, als ik onder een apart dekbed lig, haha!
Vannacht regende het heel hard bij ons en toen lag ik lekker onder m'n verzwaringsdeken schuilbunker in bed en toen was ik toch wel echt even heel gelukkig
Celestial
Geplaatst: 01-05-20 10:04
Ik heb er van de week eentje besteld... Ik ben zo benieuwd.
Ik heb hem alleen over mijn onderbenen liggen, dubbelgevouwen. Dat bevalt heel goed! Helemaal er onder gaat niet vanwege een heupblessure. De deken is te zwaar.
Ik ben ook nog steeds tevreden Ik heb die van 7 kilo van de Dekbed Discounter. Slaap alleen onder de deken zelf, mams heeft twee dekbedovertrekken voor me vermaakt zodat hij er mooi in past Ik droom nog wel idioot, maar wordt er minder wakker door/val sneller in slaap als ik mezelf wakker heb gedroomd. Slaap er nu twee weken onder, vind het heel fijn.
Ik ben ook best tevreden over die van dekbed discount. Slaap ook al beter als voor de deken. Ben alleen bang dat ie van de zomer te warm gaat worden. Nu al soms last van.
Hier ook tevreden gebruiker, al had ik liever nog wel 2 kilo zwaarder gehad. ik zou echt wel aan die 10% lichaamsgewicht houden.
Maar voor de rest heerlijk! Ik hou wel van warmte, ik heb ook nog een extra deken erop liggen, maar ik denk inderdaad dat hij met 30 graden wel echt warm is, maar goed, dan is alles te warm.
Hallo, ik ben van plan om een verzwaringsdeken aan te schaffen maar ik raak een beetje in de war van de maten Welke maat heb ik nodig voor een 1 persoonsbed?
Eerste nacht was best een succes! Ik werd nog steeds een aantal keer wakker, maar viel veel sneller weer in slaap dan normaal. Ook draaide ik minder en voelde me er rustiger door. Ik heb trouwens ook de 7 kg van dekbeddiscounter. Ik denk dat hij van mij nog wel wat zwaarder had gemogen, al weeg ik maar 53 kg.
Trouwens, een kortingscode van € 10,- voor dekbeddiscounter voor de liefhebbers (heb even gekeken en hij doet het nog): KONING10