Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheaD schreef:minimus: graag gedaan en bedankt voor je lieve compliment
Nikass: we doen dit 8jaar ongeveer. Ik zou niet weten wat voor uitdaging ik zou moeten missen dan? Mensen ontmoet ik genoeg, daar hoef je niet ver voor van huis, en waarom zou ik mij niet in maatschappelijke vraagstukken kunnen verdiepen volgen jou?
Is voor een ander zijn dag ook niet elke dag hetzelfde, weer dezelfde baas en dezelfde collega´s? Het zelfde paard, kinderen of partner? Ik heb genoeg uitdaging in mijn leven, ik lees veel, ben geintresseerd in klimaat en milieu, heb vrienden in Nederland, Duitsland, Zweden, denemarken en Zwitserland. Ik reis niet, in eerste plaats omdat ik liever thuis ben maar ook uit milieu oogpunt is reizen in mijn ogen niet de beste optie. Maar los daarvan, hoeveel mensen reizen misschien niet omdat ze daar misschien gewoon geen geld voor hebben?
TheaD schreef:8nnemiek: We zitten niet zo noordelijk maar we zouden in de winter maar +- 2 uur ¨zon¨licht hebben uit je juiste hoek zonder bomen ervoor die op het paneel zou kunnen schijnen, en dat is helaas niet genoeg met de huidige techniek. (Het is hier wel licht tussen 8 en 15uur, maar met de zon achter den bomen) We hebben een keer een tip gehad van iemand uit finland, dat je een element op de kachel zet die dan stroom produceert. Alleen dit is nog in ontwikkeling. Ik kan de link wel opzoeken, mocht je dat intressant vinden?