xHaithi schreef:Wat ik me nu al het hele topic afvraag, en ik heb enkel de posts van TS echt gelezen dus ik weet niet of het al geopperd is, als deze honden uiteindelijk niet meer zijn, wil jij dan nooit meer huisdieren? Ik lees nu dat jouw man een heel drama maakt over de twee bestaande honden die er al waren voor hem. Hij wist dit, dus grof gezegd heeft hij nu geen poot om op te staan. Alleen, zodra deze honden er niet meer zijn kan hij wel gewoon mee beslissen over de dieren die in huis worden genomen.
Zijn houding nu geeft heel erg de indruk "dat het toch maar vervelend is, die honden, want ze belemmeren hem in wat hij wil doen, dus hopelijk is hij er linksom of rechtsom snel vanaf". Hij wordt hier ook nog eens enorm in gesterkt door zijn familie blijkbaar. Zo iemand zal zich volgens mij niet opnieuw willen binden aan huisdieren als deze er niet meer zijn, wat jou zal verplichten om voor de rest van je getrouwde leven zonder huisdieren verder te gaan. Als jij dat helemaal niet erg vindt is dat prima natuurlijk, maar ik vraag me af of dat wel zo is.
Dat ook. Als je man de dieren kent, van jou houdt en weet dat de honden daarbij horen is er wat mis met je man, dat hij daar allemaal compleet aan voorbij gaat.
Hij staart zich compleet blind op 1 ding en dat is daar wonen, koste wat kost. Dat is voor een volwassen persoon met relatie en gezin niet helemaal normaal te noemen.
. Ga met elkaar om te tafel, en maak ook afspraken hoe jullie dit als gezin willen aanpakken. Stel jij ziet je droomhuis op funda, maar je man vindt het helemaal niks, dan heeft hij ook recht van spreken.
.