Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zonnebloem18 schreef:Gaan jullie dat verlaagde plafond er ook uithalen?
Wat een werk trouwens alles helemaal strippen, maar dan kan je wel moet een goede basis beginnen.

baal er zo van. De stucer gaf aan 3 dagen met 2 man. Was hij er dag 1 alleen. Dus ik?? Ja 3 dagen met 2 man is 6 dagen alleen. Euhhh. Nou zo zie ik het niet. Maar hij gaf aan donderdag lukt ons. En woensdag badkamer klaar. Morgen samen woensdag samen donderdag alleen. Dinsdag maakte ze een klap, woensdag kwam een sjappie alleen, schoot niet op, hierdoor kon de loodgieter de badkamer niet voorzien van vloerverwarming. Donderdag geen stap verder en vrijdag niet op komen dagen. Helemaal grrrr. Ik beloof maandag is het af. Dinsdag... En nu nog niet helemaal af.
tegelzetter stond voor vandaag kan niet afgezegd worden, schilderen kan niet meer voor de vloer want de vloer kan niet anders als maandag komen.
dus nu moet de stuc nog af, het moet nog geschilderd worden en dat allemaal op mijn mooie vloertje. Zo jammer wij liepen niets achter, helemaal uit de naad gewerkt en dan een schakel die het verklooid terwijl hij die week er voor zei ja ik baal zo als iemand uit loopt. Nou thanks. 

dus haast klus nee. Maar je moet mensen "boeken" dus dat bepaald een planning. 
lrm schreef:Nou een haast klus dat valt alles mee. Maar mensen geven 1 mogelijke tijd op daar moet je het mee doen.dus haast klus nee. Maar je moet mensen "boeken" dus dat bepaald een planning.