Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plantje01 schreef:Sky schreef:Ik moet wel bekennen dat ik schrikbarend veel mensen langs zie komen die puur voor goedkoop gaan en niet voor biologisch/duurzaam. Dat verbaast me echt, ik dacht dat wij als Nederlanders best wel besef daarvan hadden. In ieder geval in mijn omgeving wordt je wel raar aangekeken als je met kiloknaller vlees aan komt zetten.
Besef je dat het niet voor iedereen mogelijk is? Ik snap dat als je kinderen hebt die nog moeten groeien je graag wat vlees geeft en dat het te duur is voor sommige mensen om dat allemaal biologisch te doen. Of een goedkope zak bananen van ver weg koopt. Beter wel voedingsstoffen dan het niet kunnen kopen. Je kan niet in de portemonnee van iemand kijken
Atalja schreef:2 volwassenen €100 per maand inc verzorging/wasmiddel
maralyn schreef:Best wel grappig dat sommige mensen duur met goed eten associëren.
Wij krijgen het voor elkaar om onder een euro te zitten met een warme maaltijd.
Ene x hoger, andere x lager.
We eten veel rijst, zijn we gek op. En aardappelen kopen we slim in.
Van de 80 cent brood worden we blij en helemaal als de ah het aan de einde van de dag afprijst. Bij vier broden heb je gewoon één gratis.
Beleg op brood verschilt enorm.
Meestal hartig en zoet.
We drinken veel thee. En zetten ook een pot. Ik drink ook koude thee, niet uit zuinigheid. nee ik vind het heerlijk.
Duur is dus goed eten?
Nee hoor, dat valt wel mee.