Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alleen de eerste dag dat we ‘m hadden heb ik ‘m 2x op moeten laden, maar toen was het huis al een week of 3 niet meer gestofzuigd (ja heel erg I know)
Liex schreef:Dag allemaal,
Ik ben mij sinds kort aan het verdiepen in de snoerloze steelstofzuigers en ik merk dat er ongelooflijk veel op de markt is voor heel erg uiteenlopende prijzen. Ik zit erover te denken om zo'n ding aan te schaffen maar vraag me echt af of het de moeite waard is: werkt het inderdaad praktischer of maakt het geen verschil?
Aangezien ik bijna op de helft van mijn zwangerschap zit, ben ik aan het zoeken naar praktische oplossingen voor in huis waardoor het huishouden straks allemaal net iets 'makkelijker' gaat. Is het dan de moeite waard om te investeren in een steelstofzuiger? Is zo'n apparaat z'n geld waard? Zo ja, welk merk/type hebben jullie of zou je kunnen aanraden?
Kom maar met de ervaringen en tips!
Suzanne F. schreef:Wat is het verschil tussen de Absolute en de Fluffy?
Iets om te onthouden bij een eventuele 2e. 
Suzanne F. schreef:Dus jij raadt de Absolute aan dan? Ik heb voornamelijk harde vloeren maar er liggen ook kleden en de trap heeft tapijt. Wat denk jij dan? Er is ook een opzetstukje voor tapijt toch bij de fluffy?
J0anieke schreef:Suzanne F. schreef:Wat is het verschil tussen de Absolute en de Fluffy?
De fluffy is voor enkel harde vloeren en heeft naast de overige accessoires alleen het rechter kopstuk. De absolute heeft het linker kopstuk er nog bij voor zowel harde vloeren als tapijt.
Ik gebruik eigenlijk alleen het kopstuk voor tapijt. Grotere stukjes (kattenbrokjes en houtkorrels van de kattenbak) blijven bij mijn fluffy tussen de roller en het plastic hangen.
[ [url=m/6BKNAO.jpg]Afbeelding[/url] ]