DemDeempel schreef:Een heel verschil maar wel een stuk ruimer, die tafeltjes zijn lekker speels maar je kunt er nu een stuk beter omheen lopen kan ik me voorstellen. Mooie tafel ook, lekker stoer. En wij hebben ook maar 65 m2 dus ook een kleine eettafel, 140 cm. Konden jullie hem makkelijk vinden of hebben jullie hem op maat laten maken?
Idee van DubbelDun vind ik een goeie, met een kleed maar je er echt een apart woonkamer gedeelte van ookal is het naast elkaar in dezelfde ruimte.
Als jullie een nieuw tv meubel nemen zou ik aanraden om hem op te hangen, het schijnt dat als je meubels ophangt je meer ruimte creëert. Wij hebben ook expres een bank op poten en het tv meubel opgehangen want dat oogt ruimtelijker
Dank je wel! De eettafel komt bij de Karwei vandaan. We zijn van een tafel van 165x75 naar 180x90 gegaan. Onze woonkamer is een beetje een vierkant met een hapje voor de gang eruit (leuke omschrijving
) Dus wij hebben daarom de ruimte om een wat langere tafel kwijt te kunnen.
Het kleed (Thanks DubbelDun ook!) is een goed idee. Ik heb er nu wel een schapenvachtje onder gelegd, maar een kleed gaan we nog eens naar kijken.
Ook de tip voor het tv meubel is een goede. We hadden al bedacht om de televisie misschien op te hangen, maar het tv meubel ophangen is ook een goed idee. Ik zal het vanavond eens met vriendlief het erover hebben!
Ik vind jouw kleur op de muur trouwens juist heel mooi, ook wat warmer dan een lichte kleur. Heb je misschien een foto van de hele ruimte?
Toevoeging: we willen het tafelblad van de eettafel graag in de olie zetten of lakken, zodat de kleur wat meer richting de kleine tafeltjes gaat. Wat raden jullie aan? (mag dat in dit topic?)