Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
IceQueen schreef:Dat klopt, ik vind wit zo’n steriele, ongezellige kleur. Maar mosgroen is een wittint, dus evengoed wel een lichte kamer. Overigens vind ik het contrast bij onze witte (ral 9010) plinten, deurposten en deuren erg mooi.@Noviceh heb je alle muren een kleur geven? Dus geen witte muren?
DemDeempel schreef:Het blijft vandaag een beetje druilerig maar dit is dus de kleur energizing lake van Flexa als er geen enkele vorm van zonlicht is te bekennen haha Zelf vind ik wel meevallen hoe donker die is als er helemaal geen zon is
[ [url=m/f9fAwF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto heb ik een andere keer gemaakt, let vooral niet op het bierflesje maar hier zie je dezelfde kleur maar dan met zonlicht
[ [url=m/AI7s1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag dat iemand het had over de besta meubelen van de Ikea, die hebben wij ook. Combinatie van wit met grijs geglazuurd (oid) walnoot. Deze kleurencombinatie stond in de winkel opgesteld en we waren gelijk om haha, konden zelf een opstelling maken op de computers die daarbij stonden, dan kwam er iemand van de ikea even kijken of alles klopte en of we overal aan hadden gedacht en dan kon je je opstelling afdrukken en met dat printje kon je alles bij elkaar zoeken in het zelfbedieningsmagazijn
Majabeestje schreef:Laatst lag ik op bed een foto te maken, nu op de bank
Even een kijkje van een deel van ons (nu erg rommelige ) huis. De jongste is ziek en we zijn dit weekend alle kast bij langs geweest om dingen uit te zoeken. Dus chaos
[ [url=m/7XgsVb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:Majabeestje schreef:Laatst lag ik op bed een foto te maken, nu op de bank
Even een kijkje van een deel van ons (nu erg rommelige ) huis. De jongste is ziek en we zijn dit weekend alle kast bij langs geweest om dingen uit te zoeken. Dus chaos
[ [url=m/7XgsVb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rommelig?! Zo ziet mijn huis in nette staat eruit
Erg mooi heb je het
DemDeempel schreef:Een heel verschil maar wel een stuk ruimer, die tafeltjes zijn lekker speels maar je kunt er nu een stuk beter omheen lopen kan ik me voorstellen. Mooie tafel ook, lekker stoer. En wij hebben ook maar 65 m2 dus ook een kleine eettafel, 140 cm. Konden jullie hem makkelijk vinden of hebben jullie hem op maat laten maken?
Idee van DubbelDun vind ik een goeie, met een kleed maar je er echt een apart woonkamer gedeelte van ookal is het naast elkaar in dezelfde ruimte.
Als jullie een nieuw tv meubel nemen zou ik aanraden om hem op te hangen, het schijnt dat als je meubels ophangt je meer ruimte creëert. Wij hebben ook expres een bank op poten en het tv meubel opgehangen want dat oogt ruimtelijker