Ik zal maar eens beginnen aan de afwas

Heb volgende week nog een afspraak staan bij een derde en dan nog even langs de lokale bouwmarkt en kijken wat die zegt van prijs
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Superpony: kwaliteit zie je ook vaak niet van buiten. Voor ons is dit door diverse verhuizingen de vijfde keuken en ik wist gewoon wat ik wilde. Juist omdat ik in dit huis oud hoop te worden, is het me deze prijs gewoon waard.
Mercedes en Dacia zien er van buiten ook allebei netjes uit en toch kiezen we steeds weer voor Mercedes. Ieder zijn ding
Janine1990 schreef:Een luxe uitstraling zit ook meer in je vermogen tot combineren en aankleden dan in je portemonnee.
eekhoornerik schreef:Even een vraag over Ikea-keukens:
Is het ook mogelijk om in een bestaande keuken Ikea-frontjes en blad te plaatsen?
Keuken is prima, maar ik ben niet blij met de kleuren die vorige bewoners hebben uitgekozen...
Is het ook mogelijk om in een bestaande keuken Ikea-frontjes en blad te plaatsen?
Keuken is prima, maar ik ben niet blij met de kleuren die vorige bewoners hebben uitgekozen...
Farjen schreef:Oh het perfecte topic![]()
Binnen een kleine 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje.
We gaan er nog veel in veranderen om het naar onze smaak in te richten, zo dus ook de keuken.
Ik heb al wat tips gelezen over geen gootsteen met opstaand randje en dergelijke, maar wat hebben jullie "spijt" van of tips hoe je het zeker wil? Ik denk dan aan de plaats van apparatuur, bestek, ...
Farjen schreef:Oh het perfecte topic![]()
Binnen een kleine 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje.
We gaan er nog veel in veranderen om het naar onze smaak in te richten, zo dus ook de keuken.
Ik heb al wat tips gelezen over geen gootsteen met opstaand randje en dergelijke, maar wat hebben jullie "spijt" van of tips hoe je het zeker wil? Ik denk dan aan de plaats van apparatuur, bestek, ...