Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilrieke schreef:Ik stel het op prijs wanneer er geen commentaar over mijn FB-keuzes worden geplaatst. Ik heb daar niet om gevraagd en het helpt me niet.
Percy schreef:Dat je oneerbare voorstellen kreeg snap ik eigenlijk wel.
Als wij nog zouden verhuren, dan was ik afgeknapt op je Facebook.
poes schreef:[quote=Percy]
Jij bent heel ruimdenkend en dat is prima maar laat je kinderen niet de dupe worden van de iets minder ruimdenkende medemens waar ik ook bij hoor vrees ik.
peach2001 schreef:Aan de reacties te zien weten weinig mensen wat tantra (meditatie) inhoud.
En hoe ongelofelijk mijlenver het verwijderd is van seks.
En een compleet universum verwijderd van BDSM.
als je niet weet wat het is onthoud je dan van commentaar...
Ailill schreef:Ik twijfel al een tijdje om deze post te schrijven, omdat het bij mij deels gebaseerd is op andere topics, ik ga het toch doen:
Ik snap werkelijk waar niet waarom, voornamelijk dames, hier nu zo moeten reageren. Behoorlijk onbeschoft om iemand z'n leven zo publiekelijk te bespreken, dat gaat echt veel te ver. Ja TS plaatst een oproep, inclusief Facebook, echter is dit geen vrijbrief om haar zo te bespreken, het zijn haar keuzes. Natuurlijk kun je het niet handig vinden, echter weet een verhuurder wel wat ze in huis halen.
Daarnaast, eigenlijk best ironisch: Gaat het topic over vrouwen die niet over straat kunnen wandelen, of over dames die gefotografeerd worden, of topless zonnen, het ligt allemaal aan de man. Zij moeten zich maar beheersen en zich aanpassen aan de vrouw, die mag immers doen wat ze wil.
Tenzij het een dame betreft die niet in het 'normale' plaatje past (als die er überhaupt al is). Dan is het opeens volgens iedereen de normaalste zaak v.d. wereld dat TS zulke berichten ontvangt o.b.v. haar informatie.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk hypocriet.
peach2001 schreef:Aan de reacties te zien weten weinig mensen wat tantra (meditatie) inhoud.
En hoe ongelofelijk mijlenver het verwijderd is van seks.
En een compleet universum verwijderd van BDSM.
als je niet weet wat het is onthoud je dan van commentaar...