Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 17:56

Janneke2 schreef:
...en die portefuille dan?
Ik heb de boel toch liever in een 'wallet'.

Op een exchange staat het natuurlijk ook in een wallet, maar dan ben je zelf niet de eigenaar van je private key en kan je alleen spullen versturen als de exchange dat een goed idee vindt. Het is daarom veiliger om spullen niet op een exchange te hebben in bijvoorbeeld een hardware wallet (ik neem aan dat je ook zoiets bedoelde).

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:04

Shiloh schreef:
Ik heb besloten dat dat korte termijn gedoe niks voor mij is :P . Ik ben te gevoelig voor de FOMO en kan niet zo goed HODL'en :P

Ik heb nu de helft van mijn geld op ripple gezet en de andere helft op OmiseGo. En het ook gelijk van de exchange afgehaald. Gewoon. Afblijven :P

Die Ripple is tot nu toe nog geen slechte keuze geweest haha

xSCWx

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:22

Ripple is bij mij ook lekker gestegen 225%

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 03:10

Mjah, helaas. Die kerel had het fout :P (had intussen verkocht, om later lager in te kopen). Maar toch verwacht ik dat hij nog zal zakken voor hij echt door knalt en anders jammer dan. Ik ga niet hoog inkopen. Alles wat omhoog gaat, moet vroeg of laat ook naar beneden. Ik vind het risico te groot dat dat gebeurd als ik nu inkoop. Al is het erg moeilijk om de FOMO nu te weerstaan. Had ik maar gewoon vastgehouden :P . Haha.

Oh well. Next time.

Maar ik heb wel ook op een paar anderen ingezet die het ook goed doen, of veel vertrouwen in heb dat ze het goed gaan doen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 12:40

Ja gewoon even wachten tot hij weer zakt. Redcoin had vorige week ook zo’n hoge piek tot bijna 300% maar is inmiddels weer bijna helemaal gezakt. Ik hou lekker alles aan want ik verwacht dat alles over een paar maanden alsnog flink stijgt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 12:59

Mjah. Irritante is, dat zelfs als het nu zakt, ik niet kan kopen. Want mijn geld hangt ergens in limbo tussen GDAX en Poloniex. GDAX had gisteren avond problemen toen ik dus een bedrag naar poloniex wilde sturen. Hij zegt dat het verstuurd is, mijn balans is 0. Maar in de blockchain is niks te vinden, en ik krijg ook geen transaction hash. Iedereen zegt dat het congestion is en dat het er uiteindelijk echt wel doorheen komt (en GDAX het dus alsnog zal versturen), maar inmiddels zijn we 12 uur verder.

Ik geloof ook wel dat het uiteindelijk goed komt, maar intussen zakt Litecoin als een baksteen en heeft het een head and shoulders patroon, waardoor ik verwacht dat het nog veel verder gaat zakken. Ik had al niet echt vertrouwen in LTC, maar het hele idee was, kopen, versturen en binnen een uur weer omzetten naar iets anders. -O-

Echt super KAK dit.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 13:04

Head en shoulders patroon? Wat is dat.
En inderdaad vervelend als je geld ergens tussen hangt terwijl je juist snel moet kunnen handelen hierin

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 13:08

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:02

Afbeelding

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:08

Optimistische interpretatie ( grijze stippellijn) van die grafiek.

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:19

Shiloh schreef:
Mjah. Irritante is, dat zelfs als het nu zakt, ik niet kan kopen. Want mijn geld hangt ergens in limbo tussen GDAX en Poloniex. GDAX had gisteren avond problemen toen ik dus een bedrag naar poloniex wilde sturen. Hij zegt dat het verstuurd is, mijn balans is 0. Maar in de blockchain is niks te vinden, en ik krijg ook geen transaction hash. Iedereen zegt dat het congestion is en dat het er uiteindelijk echt wel doorheen komt (en GDAX het dus alsnog zal versturen), maar inmiddels zijn we 12 uur verder.

Ik geloof ook wel dat het uiteindelijk goed komt, maar intussen zakt Litecoin als een baksteen en heeft het een head and shoulders patroon, waardoor ik verwacht dat het nog veel verder gaat zakken. Ik had al niet echt vertrouwen in LTC, maar het hele idee was, kopen, versturen en binnen een uur weer omzetten naar iets anders. -O-

Echt super KAK dit.

Is hij ook nog niet zichtbaar als unconfirmed transaction Als je naar de ontvangende wallet kijkt via bijvoorbeeld https://live.blockcypher.com/ltc/ ? Over welke munt gaat het?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:46

Nee ook niet. Daar staan voor het adres alleen transacties van een paar dagen geleden. LTC. Heb wel al een support ticket aangemaakt hoor. Maar ik baal hier ontzettend van :(

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:04

Shiloh schreef:
Nee ook niet. Daar staan voor het adres alleen transacties van een paar dagen geleden. LTC. Heb wel al een support ticket aangemaakt hoor. Maar ik baal hier ontzettend van :(

En dat was ook van GDAX naar Poloniex? Als dit de eerste keer is dat je van GDAX naar Poloniex LTC overmaakt, kijk dan even wat de eerste letter van je LTC public key van beide exchanges is. Als die van Poloniex begint met een M en GDAX met een L dan kan je issues hebben.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:19

LTC is inmiddels in een vrije val. Echt NIET chill dit. Beide beginnen met een L. Het is wel de eerste keer van gdax naar poloniex, maar gisteren is een transfer van gdax naar cryptopia wel goed gegaan.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:24

Shiloh schreef:
LTC is inmiddels in een vrije val. Echt NIET chill dit. Beide beginnen met een L. Het is wel de eerste keer van gdax naar poloniex, maar gisteren is een transfer van gdax naar cryptopia wel goed gegaan.

Komt wel weer goed joh :) Ik ben er nu een maandje mee bezig ongeveer, en het enige dat ik zeker weet is dat er geen peil op te trekken valt. Alles dat ik tot nu toe verkocht heb met het idee: "het daalt alleen maar" zat gegarandeerd een paar dagen later volledig in de lift :+

Veriye

ik heb gisteren just for fun een beetje in Bitcoins gestopt, maar was blijkbaar een slechte keuze :+
Ben mij nu een beetje aan het inlezen over andere cryptocurrency. Vind het hartstikke interessant te volgen hoe de ontwikkeling gaat.

PascalB

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:30

Veriye schreef:
ik heb gisteren just for fun een beetje in Bitcoins gestopt, maar was blijkbaar een slechte keuze :+
Ben mij nu een beetje aan het inlezen over andere cryptocurrency. Vind het hartstikke interessant te volgen hoe de ontwikkeling gaat.

Gewoon geduld hebben :j
In de app zag ik zo’n beetje alles in het rood. Gaat wel weer omhoog. (Tenminste, dat zeg ik elke keer tegen mezelf :+ )

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:36

Ja, ik heb niet veel aangekocht. Echt alleen wat ik ook zou kunnen verliezen zeg maar. Nu ben ik een beetje aan het rondlezen waar ik nog voor de lange termijn iets in zou kunnen stoppen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:38

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:44

Veriye schreef:
Ja, ik heb niet veel aangekocht. Echt alleen wat ik ook zou kunnen verliezen zeg maar. Nu ben ik een beetje aan het rondlezen waar ik nog voor de lange termijn iets in zou kunnen stoppen.

Mijn top picks voor de lange termijn zijn OMG, Hush (alleen op cryptopia) en Ripple (en die laatste zou ik nu zo ongeveer willen kopen, als de verrekte transfer nou eens doorkomt!)

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:46

Top, ga ik hier even na kijken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:51

Hier erg tevreden over de Gulden die ik heb vastgehouden, die worden niet meegetrokken door de bitcoin maar zijn nu juist onwijs aan het stijgen. Heb spijt dat ik niet meer heb gekocht eerder :Y) . Ben me nu door de Gulden 2.0 whitepaper heen aan het werken, hoop de munt dan nog iets beter te begrijpen. Nog maar 41 pagina's te gaan :P .

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:58

Shiloh schreef:
Veriye schreef:

Mijn top picks voor de lange termijn zijn OMG, Hush (alleen op cryptopia) en Ripple (en die laatste zou ik nu zo ongeveer willen kopen, als de verrekte transfer nou eens doorkomt!)

You sure? Zelf wacht ik liever tot de prijs wat zakt of stabieler wordt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 16:05

Senas schreef:
Shiloh schreef:

You sure? Zelf wacht ik liever tot de prijs wat zakt of stabieler wordt.

Nee, tuurlijk weet ik het niet zeker :P Je kunt nooit iets zeker weten in Cryptocurrencies :P Maar zelfs al zou ik het willen, ik kan niet eens aankopen. De rest zit in OMG en HUSH en daar wil ik vanaf blijven.

Hij kan natuurlijk nog dieper zakken, maar als je naar de dips kijkt van de drie golven die we tot nu toe hadden, geen van die kwamen heel veel lager dan 10/20% van de piek. Ook verwachten veel mensen dat ripple in een paar weken op Coinbase komt, wat voor nog een impulse zal zorgen, dus mensen zijn huiverig om te verkopen. Het is een hele populaire coin.

Ik zou ook niet nu a la minuut kopen. Je kunt willen kopen in de absolute dips, je kunt ook kopen op het moment dat die uit een bepaalde trend schiet, dan is de kans het grootst dat het doorzet. In de absolute dip, weet je nooit of je ook echt in de absolute dip zit. En uiteindelijk blijft het toch gokken allemaal.

Hij lijkt redelijke support te vinden op 1.80.