Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sofy schreef:Er blijft hier sprake van een verschil in normen. Daar kun je moeilijk uitspraken over doen wie gelijk heeft, dat is subjectief (binnen de kaders van de wet).
lieveli schreef:Sofy schreef:Er blijft hier sprake van een verschil in normen. Daar kun je moeilijk uitspraken over doen wie gelijk heeft, dat is subjectief (binnen de kaders van de wet).
En de 1 is gewoon wat gevoeliger dan de ander. Ik heb in het centrum van Londen gewoond, ik kan alle buitengeluiden horen maar zodra mijn man begint te snurken wil ik gewoon een potlood in mijn oor steken.
En misschien is het bij TS heel stil buiten waardoor geluid gewoon ver draagt. Ook al giebelt dat grietje nog zo stil.
daarom gingen we hier ook wonen en niet meer in de stad. S avonds is er echt niemand meer op straat of buiten. Dus de buurman valt dan wel extra op
MarjanB schreef:Vind het trouwens wel enorm interessant om te zien dat mensen of het met mij eens zijn of juist de hele andere kant. Denk dat dus ook het probleem is qua de mate van rekening houden met elkaar. Stukje socialiteit en dat werkt twee kanten op. Ik ga echt geen politie bellen als het eenmalig is maar dit gaat echt verder. Wacht het nog even een week af en koop oordoppen. Als hij dan door blijft gaan dan denk ik dat ik toch de verhuurder eens vraag wat hij met huurder heeft afgesproken en kijken of daar een oplossing te vinden is waar we beiden wat aan hebben.
. Altijd wel iemand met een pilletje te veel of te weinig op. Maar dit soort dingen worden niet getolereerd. Als er overlast is dan roept er iemand uit het raam.; gast, bek houden of naar bed! Heel duidelijk. Snapt iedereen. En dat werkt altijd. En zo niet is er altijd iemand die dan de politie belt. Geen drie keer vriendelijk vragen.
dan mag die vrouw wel in mijn huis
har166 schreef:Oh Daantjuh mag ik bij jou komen wonen?dan mag die vrouw wel in mijn huis
![]()
Maar ik vind het wel bijzonder dat mensen zeggen ' wacht maar tot er kinderen komen ' o.i.d. de buren van mijn buurman hebben ook een kindje ( is nu net een jaar ) die huilt ook vaak, ook 's nachts, maar daar stoor ik me dus helemaal niet aan. Dat zijn toch normale geluiden.
Enneh recht onder je raam ts? Verlate ice bucket challenge doen?