senna21 schreef:Mooie ruime lichte stallen.
Het tussenschot helemaal open lijkt mij niet voor alle paarden fijn.
Ze kunnen elkaar niet ontwijken of negeren als ze dat even nodig hebben. Buiten in een grote ruimte kan dat wel.
Nee dat is zo, maar zolang ik de juiste parden naast elkaar zet, denk ik dat ze het juist heel erg fijn vinden. Ze kunnen allemaal goed met elkaar overweg. Daarnaast zijn de stallen groot genoeg om niet direct naast elkaar te hoeven staan, ze kunnen er uitgestrekt in gaan liggen en nergens de muur aanraken 
Nieuwe update:
Eigenlijk al terwijl we nog met de stallen bezig waren, wilde ik natuurlijk ook kunnen rijden. Er was ooit een buitenbak naast de stal, en wij hebben het weer op dezelfde plek gemaakt, omdat fat al mooi vlak was (we wonen zeg maar op een heuvel).
Er stond alleen nog oud hekwerk waar bomen en onkruid doorheen waren gegroeid, dus dat moest er allemaal eerst uit... En het was helemaal overwoekerd met gras en onkruid, dus we hebben een trekker geleend en hebben het hele stuk eindeloos gesleept totdat het weer enigszins vlak was.
Uiteindelijk komt er een mooi laag hekje omheen, en spoorbielzen om het zand erbinnen te houden, maar voor nu werkt het prima en kan ik lekker rijden! Er ligt verder nog geen nieuw zand of wat dan ook in, dit is gewoon wat er all lag en wat we losgetrokken hebbe. Helaas zitten er wel veel stenen in, dus elke paar dagen kan ik een uurtje stenen rapen.
Foto's!
Hier kun je nog even zien waar vroeger de bak was (foto is op zn minst 10 jaar oud)

Hier nog gras, onkruid en overwoekerd hek:

Vond dit in de struiken:

Hier de bovenste laag grond eraf gesleept/geschraapt:

Ennn klaar om te rijden 
Uitzicht naar de wei toe: (infinity edge
)

En aan de andere kant de bomenrij bij ons toegangs weggetje:

Zicht vanaf de zijkant van de schuur:

En nu dus volop in gebruik:

Ik wil graag sproeiers langs de kanten installeren, iemand enig idee hoeveel ik er nodig zou hebben? Het is een 20x60 baan...