Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Romeo2007 schreef:Heb vanochtend een email ontvangen van de vestigingsmanager met daarin een dank voor de terugkoppeling (?) En dat we een afspraak kunnen maken om de auto te laten maken.
Toen we belden om een afspraak te maken werden we echr onbeschoft behandeld. Er werd gezegd 'o, die auto van jullie weer. Ja, daar is niks mis mee hoor. Alle autos rijden wat naar 1 kant dus dat is normaal'.
De auto gaat morgenochtend terug.
als ze zo instaan weet je dus ook zeker dat niet gerepareerd gaan worden Nymphe schreef:Maar het klopt toch wel dat alle auto's naar rechts trekken? Dat is voor het geval je bijvoorbeeld onwel wordt. Dan rijdt de auto tenminste richting de berm en niet naar het tegenliggende verkeer..

Romeo2007 schreef:Ik heb dezelfde type auto (maar dan een ander) al twee dagen te leen gehad. Hier was niks bij aan de hand. Dus geen rammel of scheef sturen.
Ik ben niet boos op mn vader of iets, maar ik zou het anders aangepakt hebben. Maargoed, wie weet zit er een tactiek achter. We gaan het zien. Om half zes kunnen we een leenauto ophalen.