Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:37

Ik haal de muurverf bij PRAXIS, huismerk en als ik een kleurtje wil, laat ik dat mensen.
Als er nog een fatsoenlijk rest is, laat ik dat staan, een jaar later kun je het dan nog mooi bijwerken.

Bellex

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:40

Zelfde als A3a1 :j

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:29

Ik meld me hier ook als het mag! Donderdag de 23e krijgen we de sleutel van ons 1e huisje samen! ( Vriend en ik )

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:23

Leuk! Gefeliciteerd _AB_

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:28

Ik krijg verhuis kriebels!
Wij gaan vanaf 1 april samenwonen, en dan zit je al lekker rond te kijken voor huisjes enzo, heerlijk <3

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:03

Hoe bevalt je nieuwe woning Sandra? Al wat meer tot rust gekomen?

Voor mij was het ook een stress week. De koper van mijn appartement had 9 februari zijn borg moeten storten, maar dit was niet gebeurd. Koper was ook een aantal dagen erna niet te bereiken. Ik was even bang dat heel het feest niet door zal gaan. Ik had alles al opgezegd, al wat spullen gepakt, tijdelijke woning geregeld etc.

Gelukkig toch nog goed gekomen een week te laat betaald, maar het is binnen.
Dit weekend ga ik de grote spullen al in de opslag zetten, en de dozen die ingepakt zijn. Kan maar weg zijn.

Nog 1,5 week in mijn appartement wonen, toch wel een heel raar idee.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-17 07:34

Is lekker rustig hier, nog wel wat dingen die ik uit moet pakken en merk met uitpakken nu wel dat ik grote inloopkast en wandkast niet meer heb. Bossen hier vlak bij waar ook leuke speeltuin in is, was blijkbaar militair vliegtuig van engelsen en daar hebben ze dus een speeltuinvliegtuig gemaakt met een bord met informatie en stukken van landingsbaan in verwerkt, echt heel mooi. Hoop vandaag nog wat uit te pakken dat grootste deel uitgepakt is en volgende week is wat zadelsteunen enzo kopen dat ik in schuur aan de gang kan met zadels en mentuigen netjes ophangen.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 17:48

Huis is bijna klaar, alles uitgepakt, een kast nog verder maken maar daarvan moet de kit nu 24 uur drogen voordat dat goed is. Een schilderij nog ophangen maar moet even kijken hoe ik die op ga hangen want zit niet aan de achterkant om hem op te kunnen hangen. Dus zijn echt de allerlaatste dingen die ik nu nog binnen moet doen, net hele huis gepoetst zodat ik goed kon zien of er niet ergens nog iets moest gebeuren.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:20

Wat fijn Sandra! kun je daarna lekker tot rust komen.

Tandlozemum, ik heb hetzelfde gevoel..hier nog 2.5 week wonen, ga dit fijne plekje ook vast wel missen maar hopelijk word mijn nieuwe plekje net zo fijn of nog fijner.
Heb inmiddels 6 dozen ingepakt en al een heleboel schoongemaakt.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:57

Ik lees zo even bij!
Hier komen de verhuis zenuwen nu echt! Donderdag krijgen we als het goed is de sleutel van ons eerste eigen huisje! Eerst alles strippen en dan weer opbouwen. Maar dan hebben we wel lekker burgerlijk onze eerste eigen eengezinswoning met ruimte voor kittens en kindjes! ^^

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:03

Ik mag mij (eindelijk) ook melden! Ik heb vandaag het gesprek gehad bij de woningbouw en krijg rond 9 maart de sleutel van mijn nieuwe appartement! :D Er komt nog een nieuwe badkamer en nieuwe keuken in, dus de datum is nog niet 100% zeker. Als het goed is hoef ik niet veel te klussen, maar ben dit hele weekend wel al op zoek geweest naar het perfecte kleurtje voor op de muur :))

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:00

Ik meld me opnieuw. Wij hebben 16 februari de sleutel gehad van ons nieuwbouw huis, maar helaas is het allemaal compleet misgelopen en lijkt het nu meer op een renovatie....

De gasleiding was lek, dus die hebben ze afgekoppeld en omgeleid. Tijdens het omleiding hiervan, is de waterleiding geraakt. Deze is vanmorgen gerepareerd, CV aangesloten, gevuld en aangezet. Begon ineens een vochtplek te komen in de hal, en op de slaapkamers onder de radiatoren. Schijnt de leiding niet goed afgeknepen te zijn... Vloer open hakken om dit te doen, hebben ze de elektra geraakt, waardoor we dus zonder stroom zitten.... Ook vanwege alle lekkage, is er water in de meterkast gekomen en dit druipt ook de woonkamer in..... Nu is de lekkage opgelost, maar moeten we dus weer wachten op de elektricien.... Ben benieuwd wat deze meneer gaat slopen.....

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:15

Pffff, wat rampzalig!!!
Neem aan dat ze dit wel kosteloos herstellen voor jullie? :)

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 20:20

Sterkte je zit er toch nog niet te wonen of wel? Kun je die kosten nog verhalen ergens?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:33

Jemig..wat een horrorscenario..ik hoop dat het ten goede gaat omkeren voor je.

Leuk Flowery, gefeliciteerd!

AB: spannend dat het zo dichtbij komt, ik moet helaas nog even wachten..krijg de sleutel op mijn verjaardag..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:35

Ja we zitten er doorheen, ik begon al te geinen gister dat we het maar weer te koop gaan zetten, want er rust een vloek op het huis geloof ik....
Ze zijn druk bezig alles te herstellen en uiteraard kost ons dit niks. Ze doen er echt alles aan maar het is gewoon k*t. Verder hebben we vanmiddag ook een gesprek met de projectleider om overige zorgen en dingen uit te spreken.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:38

Pff... Denk je fijn te verhuizen en krijg je dit..
Hoop dat het snel is opgelost en dat jullie er met plezier in kunnen!

Gefeliciteerd Flowery!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:40

Es_ther schreef:
Pff... Denk je fijn te verhuizen en krijg je dit..
Hoop dat het snel is opgelost en dat jullie er met plezier in kunnen!

Gefeliciteerd Flowery!

Nou he... Koop je een nieuwbouwwoning omdat je geen zin hebt in gedoe en "slopen", maar gebeurt het allemaal alsnog,....

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:25

Sandra fijn dat er wat rust komt!

Jeetje Iris wat een pech zeg!!

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:20

Goed nieuws! We krijgen 3 april de sleutel en per 1 mei is de huur opgezegd van ons appartement!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:24

Kan ik instappen? Lijkt me leuk om mijn verhuisstressleed met jullie te kunnen delen. ;)

Wij hebben afgelopen week ons appartement in Utrecht te koop gezet en 1 mei krijgen wij de sleutel van ons twee-onder-1-kap huis in een dorp een halfuurtje verderop. Het is een huis van slechts 5 jaar oud en gelukkig hoeft alleen de schilder er even doorheen, zodat we er snel in kunnen trekken. Mijn vriend is geen klusser en ik ben op dat moment 7 maanden zwanger, dus veel meer dan broodjes smeren voor de verhuizers en dozen uitpakken zal het voor mij niet worden.

Ben er helemaal klaar voor! Blij om straks weer een tuintje te hebben, een hobbyruimte voor de fotografie, een garage voor mijn oldtimer en ruimte voor de katten...

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:35

Welkom Chiave! Gefeliciteerd met he zwangerschap, wanneer ben je uitgerekend?

Ik herken je naam van je topic, succes daarmee.

Wij gaan verhuizen naar een vrijstaande woning waar onze vier katten een buitenren krijgen

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:41

bliksempie schreef:
Welkom Chiave! Gefeliciteerd met he zwangerschap, wanneer ben je uitgerekend?

Ik herken je naam van je topic, succes daarmee.

Wij gaan verhuizen naar een vrijstaande woning waar onze vier katten een buitenren krijgen

Dankjewel! 22 juli is de datum, lekker warm.
Spoiler:
Vanavond ga ik een poging doen mijn geld op te halen bij de wanbetaler. Kunnen we weer een meter of wat vitrage scoren. :')

Gaaf! Onze twee katten mogen in principe niet naar buiten. We hebben een Main Coon waarvan het in het koopcontract staat en onze Ragdoll raakt totaal in paniek als hij buiten is. Nieuwe huis bied wel een boel meer ruimte dan dat we nu hebben, dus dat is in eerste instantie al fijn. Misschien dat we de heggen/schuttingen nog aan kunnen passen, dat wellicht de Main Coon in de afgerasterde tuin kan. Wat voor katten hebben jullie?

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:48

Oo ik ben 7 augustus uitgerekend maar ik hoop dat hij eerder mag komen.

Wij hebben een Britse korthaar,een kruising ragdoll, en 2 van allesjes
3 poezen en 1 kater.

Wij willen bewust een buitenren zodat ik me geen zorgen hoef te maken dat er aangereden wordt oid..

Zodra we gesetteld zijn wilt mijn vriend ook graag een maincoon of een boskat

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:56

Wat leuk! Zo dichtbij ook! Gefeliciteerd. :) Pff, die van mij mag ook wel eerder komen wat mij betreft. :') In die hitte bevallen, kijk er enorm naar uit.

Leuk, zo'n roedeltje katten! Wij willen er een Sphynxje bij, even kijken hoe dat loopt. Main Coon is van harte aanbevolen: super gezellig dier, die van ons! Heb een foto in mijn profiel staan.