Wij hebben ook een Volkswagen Touareg gehad, vonden wij ook een super gave wagen. Maar met 1 op 6,5 niet echt je vriend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sabini schreef:Totdat ik kennis maakte met een Infinity Q60. Een 'betaalbare' sport coupé:
Huertecilla schreef:Nicole21 schreef:Doe mij maar zoiets qua uiterlijk:
WEL even een andere prijsklasse ook!Citaat:Maar ook dus een MiTo/ Giulietta/ Stelvio.
Ik heb de Stelvio pas tig keer sportief![]()
gereden.
Net eens even serieus gezocht naar een Megane Coupe Cabrio met 2 liter zestienklepper en cvt te koop. Voor een moderne massaproductie gebruikswagen heel elegant vormgegeven.
Is imo eentussen vormgeving, prijs, verbruik en gebruiksmogelijkheden.
Ik vind de Peugeot RCZ mooier doch ik kan absoluut niet met de massieve A-stijl en enorme binnenspiegel overweg. Alsof je door een brievenbus vooruit kijkt.
Misschien toch mijn diesel truck op inruilen.

Vind hem qua uiterlijk ook mooier dan vergelijkbare auto's zoals de Audi A3 of BMW 1-series, vooral het interieur.
Volgens m'n vriend allemaal mannenauto's
http://www.volvocars.com/us/cars/new-models/xc90
Emmaa_ schreef:Mijn ultieme droomauto is de nieuwe Volvo XC90![]()
Laatst live gezien en man oh man. Wat een auto![]()
Voor nu staat er in afwachting van mijn rijbewijs een Nissan Almera uit 2005 voor de deur met 120.000 op de teller. Ergens ook een droomauto want hij zit heerlijk en het idee dat ik hem binnenkort zo kan pakken is echt fantastisch
Nicole21 schreef:Huertecilla schreef:
Ik heb de Stelvio pas tig keer sportief![]()
gereden.
Vind ik ook leuk hoor die Stelvio!

Huertecilla schreef:Nicole21 schreef:Vind ik ook leuk hoor die Stelvio!
De Stelvio pas
[ Afbeelding ]
Ideaal voor een echte sportwagen; licht, kwiek, compact. Een DRAMA voor moderne brede lomperds met veel vermogen en te brede banden.
.
watchthesky schreef:Emmaa_ schreef:Mijn ultieme droomauto is de nieuwe Volvo XC90![]()
Laatst live gezien en man oh man. Wat een auto![]()
Voor nu staat er in afwachting van mijn rijbewijs een Nissan Almera uit 2005 voor de deur met 120.000 op de teller. Ergens ook een droomauto want hij zit heerlijk en het idee dat ik hem binnenkort zo kan pakken is echt fantastisch
Een kennis van ons heeft de zijne net weggebracht met 389.000 op de teller, dus voorlopig kun je wel even vooruit terwijl je spaart voor de Volvo!
Nicole21 schreef:Onze droom is ook om de Stelvio pas een keer met de Alfa te proberen

Nicole21 schreef:Niet mijn auto, maar ik houd ook niet zo van de Audi TT. Ondanks dat ik vind dat je tegenwoordig mooie Fransozen hebt, zal je mij niet snel in eentje zien rijden.
Doe mij maar zoiets qua uiterlijk:
[ Afbeelding ]
Nou moet ik zeggen dat ik Alfa-fan ben. Een 159 vind ik ook prachtig, met name de koplampen vind ik stoer. Maar ook dus een MiTo/ Giulietta/ Stelvio.

kimmie261 schreef:wij zijn fan van Volvo,grote wens was een Volvo V70...daar staan er inmiddels 3 van voor de deur...
maar als ik er 1 mag kiezen..hmmm Volvo xc 70 cross country
Ding rijd me toch lekker. En het leukste, hij trekt alles overal doorheen. Sneeuw, modder, nat weiland... Met of zonder trailer, overal kom je fluitend door terwijl je andere met de tractor weggesleept ziet worden. Huertecilla schreef:Wow dat wist ik nietSabini schreef:Totdat ik kennis maakte met een Infinity Q60. Een 'betaalbare' sport coupé:
Coupe ja, 'sport'.... NO WAY.
Geweldige goede auto, zelfs voor moderne begrippen niet breed, maar wordt opgegeven als 1882 kilo. Dat is geen sportauto maar een GT in de zin van een Gran Turismo/ Gran Touring.
De gewichten van moderne autos zijn echt schrikbarend. Dat de autojournalisten dat stilzwijgend accepteren, eraan gewend lijken te zijn, maakt dat nog niet minder![]()
Het verschil is echt verbluffend als je in bv een Serie 1 Volkswagen Golf stapt. De eerste serie GTi woog 810 kilo.
40 jaar later is dat 600 kilo meer.
Die eerste is een kwiek ding, de huidige veel, VEEL sneller maar... ook een lomperd en ondanks de fors toegenomen buitenmaten haast claustrofobisch.
Terug naar die Q60; die weegt dus een TON meer dan de oer GTI.
De eerste Porche 911 met 6-cilinder boxer woog dat net niet. De Q60 weegt dus meer dan die twee samen.
Hmmz...
auto zie. Gaf een uitgebreide samenvatting van zijn carriere als bonus!!!
overhellend, eerst over de voorwielen, dan op de achterwielen schuivend, dwijlend door de bochten, maar wel met de smalle bandjes op het wegdek.
trofee-miep op de passagiersstoel.
vinden maar ook volstrekt overkill; TE snel, TE krachtig, Te veel grip, TE ...alles en daardoor gevaarlijk. De 'kill' in overkill. Net als de droomautos van tig jaar TopGear.