Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gerpiegorp schreef:Heeft iemand hier een tip om schoenen te desinfecteren? Ik ben in aanraking geweest met schurft (cavia's) en ben met mijn domme hoofd in het hok gaan staan met mijn schoenen (moest hem schoonmaken). Ze kunnen niet in de was
karuna schreef:Hier na oa kaas en nog iets wat ik nog niet heb kunnen vaststellen helaas wat dat is. Ik kan niet tegen lactose maar heel soms kaas ging wel. Alleen geven die dus afgelopen jaren opeens nare onderhuidse krengen op erg ongelukkige pijnlijke plekken. En sinds een tijdje dus nog iets wat het veroorzaakt. Binnenkant lies, schaamlip of daar waar onderbroek rand zit bij overgang bil, in mijn neus of oor. Op andere plekken dus nooit. Echt heel erg pijnlijk en zitten is soms dan echt een probleem. Vaak komen er meer in een groepje bij elkaar te zitten.
Siesjuh schreef:Weet iemand een makkelijke, goedkope manier om motorolie van klinkers te verwijderen? Onze bejaarde auto was even incontinent en heeft dus staan druppen
Smallheal schreef:irisje2 schreef:Ik hoop dat deze ook hier mag staan. Niet perse met gezondheid te maken.
Ik werk in de supermarkt, maar krijg tegenwoordig overal stroom van, mandjes opruimen, kassa aanreken, poortjes aanraken, als ik iemand aanraak met spullen aanpakken of iets. Heel erg naar. Loop op gympen.
Misschien weet iemand de gouden tip hier tegen.
![]()
http://www.minigadgets.nl/index.php?act ... &aid=25383
karuna schreef:Siesjuh schreef:Weet iemand een makkelijke, goedkope manier om motorolie van klinkers te verwijderen? Onze bejaarde auto was even incontinent en heeft dus staan druppen
Schelpenzand of ander heel fijn zand halen wat natmaken met water en wat afwasmiddel oid. Dat eerst met schuursponsje voorzichtig inwrijven op de olievlek als ie al is ingedroogd. Dit net zo lang herhalen tot de vlek zo n beetje weg is. Zul je wel even moeten volhouden uiteindelijk slijt het wel met het zand. Is de olie nog nat alleen droog fijn zand erop doen zodat het kan absorberen. Maar incontinentie is opgelost?