...geen centjes nog...dhl stond wel voor de deur om pakketje op te halen maar heb geweigerd , winkel weer gebeld was door omstandigheden nog niet gelukt..jaja... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chanel1985 schreef:Ze antwoorden toch deftig? Het is niet omdat het antwoord niet is wat je wilt, da ze niet deftig antwoorden?
Welke zekerheid heeft de firma dat ze de gsm werkend terug gaan krijgen?
Ik vind dat TS meer een rond de pot antwoord krijgt als ik het zo lees. En nu ja, zekerheid voor de firma. Als ze er in slagen om 2 telefoons fout op te sturen (de foute telefoon naar TS en de telefoon van TS naar weet iemand veel waar), dan denk ik niet dat ze hun echt er druk om gaan maken. Gerepareerde toestellen verkopen als zijnde nieuw is ook niet dat iets mag. Ik vind het allemaal nogal heel fishy, en ik vind gewoon dat TS groot gelijk heeft dat ze de telefoon gehouden heeft, en dat de firma toch wel meer moeite mag doen om een goed antwoord/excuus te bedenken.
, Ik heb niets van de winkel zelf gehoord dus ook geen idee wat ze sturen ( ik hoop de bestelde telefoon dan ben ik overal van af) vanmiddag wordt het geleverd , uiteraard kijk ik eerst wat erin zit voordat ik die man een handtekening geef. Of verklaren jullie mij nu voor gek en moet ik voor het geld gaan ? tootje71 schreef:Kan best zijn dat je je oorspronkelijk bestelde telefoon krijgt. Die heb je immers besteld en betaald.Ik zal het nog gekker vertellen... Gisteravond krijg ik van de bezorgdienst ineens een mail dat er vandaag ( van de telefoonwinkel) een pakketje wordt bezorgd, Ik heb niets van de winkel zelf gehoord dus ook geen idee wat ze sturen ( ik hoop de bestelde telefoon dan ben ik overal van af) vanmiddag wordt het geleverd , uiteraard kijk ik eerst wat erin zit voordat ik die man een handtekening geef. Of verklaren jullie mij nu voor gek en moet ik voor het geld gaan ?
Had er nog niet op die manier over nagedacht.
Dorus schreef:Tekenen, open maken en terug geven NOOIT doen. Je hebt immers getekend voor ontvangst. Voor hetzelfde geld denkt die bezorger "da's mooi, neem ik dat pakketje mooi mee naar huis". En zie dan maar eens te bewijzen dat jij je pakketje weer terug hebt gegeven aan de bezorger........
, misschien verklaren jullie mij voor gek maar goed mijn keuze. Die man die het pakketje bracht ken ik toevallig ik het verhaal uitgelegd , mocht van hem kijken en hoefde niet te tekenen als het niet goed was zou hij het aantekenen als zijnde retour gestuurd, maar het zag er keurig uit , goede telefoon helemaal verzegeld ik blij. Dus ik zeg dan moet die andere mee terug , nee hoor zegt hij ik heb geen opdracht gekregen dus geniet ervan
... Trouwens ook nog niets van het bedrijf gehoord...