Maar ik ben helemaal klaar met die stomme telefoon abbonnementen. Ik ga straks ook voor onbepaalde tijd in het buitenland wonen dus ga lekker voor prepaid. Wordt dus wel even sparen maar de S7 Edge staat wel bovenaan mijn lijstje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moyra schreef:Ik mag bijna mijn abonnement verlengen en heb nu de s5.
Dit was mijn eerste samsung en hij bevalt wel met 1 dikke maar.
Al 1.5 jaar lang hoor ik steeds dat ik heel slecht verstaanbaar ben.
Mijn dingen vraag is hebben meer samsung gebruikers hier last van?
Als dat het geval is ga ik namelijk over op een ander merk.
__Sannne schreef:Ik zou zelf wel de S7 Edge willen (vind de normale heel lelijk) en ik ben wel toe aan een nieuwe telefoon (iPhone 4S at the moment).
Maar ik ben helemaal klaar met die stomme telefoon abbonnementen. Ik ga straks ook voor onbepaalde tijd in het buitenland wonen dus ga lekker voor prepaid. Wordt dus wel even sparen maar de S7 Edge staat wel bovenaan mijn lijstje.
Ghostattack schreef:Die van mij heeft gisteren ook vliegles gehad, weliswaar met hoesje eromheen maar dan nog. De hond trok het tafelkleed van tafel waardoor alles op de grond lag, inclusief mijn gloednieuwe S7Niks aan de hand, alsof hij op de grond hoort
Yipee schreef:Er zit nu glas omheen aan de achterkant is het niet? Het ziet er fantastisch uit, maar dat maakt het gewoon kwetsbaarder. Ik vond alle kunstof achterkantjes prima. Die konden altijd wel wat hebben ieder geval. :p