Ik zag laatst foto's waarbij de makelaar 3 close-ups van een bloemetje op tafel had gemaakt. Waarom in vredesnaam...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fee_ schreef:Hoe lang heb je ongeveer nodig om de financiering rond te krijgen? Zes weken toch?
Je kan dat soort dingen dus gewoon aangeven dat je iets wil veranderen. Gaan de meeste verkopers daar gewoon mee akkoord (bijvoorbeeld die termijn verlengen) of doen sommige daar ook nog wel eens moeilijk over?
En ik snap natuurlijk dat het helemaal afhankelijk is van de situatie en de persoon waar je mee te maken hebt maar even in het algemeen zeg maar.
_love12_ schreef:Even een vraagje voor een vriendin van me:
Ze is 18 en verwacht eind oktober een kindje (hier hoeft geen verder commentaar op te komen.) en zoekende naar een woning omgeving Den Bosch. Waar zou zij het beste kunnen kijken?
Ongeveer rond de €650 per maand en als het mogelijk is 2 aparte slaapkamers of 1 grote slaapkamer (en woonkamer etc)
Zou iemand een tipje kunnen geven? Ze weet zelf echt niet waar ze moet zoeken.. (Ze woont nu nog in zuid holland)
Berdien schreef:KloptWel is het dus zaak om nu al te zorgen voor de juiste zaken. Een recente werkgeversverklaring (altijd nodig, ook bij een vast contract), geldige legitimatiebewijzen (geen rijbewijs), recente loonstrook.