Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:49

Sjemig Purny je schreef zelf al dat geen een compensatie goed genoeg is dus wat wil je nu helemaal?
Het zijn de feestdagen, gebruik ze om langs te gaan bij mensen, kijk lekker daar een leuk programma, en verder, pak een boek. Ja het is rot, ja het is vervelend, maar je moet ook niet overdrijven, de wereld vergaat niet en fouten kunnen gewoon gebeuren. Les voor volgende keer, gewoon een installatiemonteur laten komen, die gaan niet weg voor het werkt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 19:55

Zou vanmiddag teruggebeld worden door die afdeling die mij zou bellen vandaag. Nu zijn ze gesloten. Wat een kakservice

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:09

purny schreef:
Zou vanmiddag teruggebeld worden door die afdeling die mij zou bellen vandaag. Nu zijn ze gesloten. Wat een kakservice

Ach ik wens je succes, dat belooft tele 2 nu al weken..

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:12

Ja jezus wat verwacht je dan om 19 uur op oudjaarsavond, dat ze speciaal voor jou blijven?
Had dan zelf vanmiddag om 12u gebeld...
Ik snap dat je baalt, maar dit soort acties zijn ook niet slim, zo kun je overal wel op zeiken.
Kan ik nu ook wel een klaagtopic openen omdat ik een klantenservice niet kan bereiken met de feestdagen..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 20:13

Sorry hoor maar ik heb gelijk om 1 uur gebeld toen ik thuis kwam. Vervolgens met de belofte dat ik teruggebeld zou worden.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:13

Ze verwacht denk ik teruggebeld te worden als dat toegezegd wordt? Lijkt me terecht...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:14

luxje schreef:
Ja jezus wat verwacht je dan om 19 uur op oudjaarsavond, dat ze speciaal voor jou blijven?
Had dan zelf vanmiddag om 12u gebeld...
Ik snap dat je baalt, maar dit soort acties zijn ook niet slim, zo kun je overal wel op zeiken.
Kan ik nu ook wel een klaagtopic openen omdat ik een klantenservice niet kan bereiken met de feestdagen..

Pardon? Ten eerste, hoort ze gewoon teruggebeld te worden als dat gezegd word. En ten tweede, zelf bellen heeft geen zin want de klantenservice mag je gewoon niet doorschakelen. Dus je zal wel moeten wachten. Open lekker een topic dan dat je de klantenservice niet kan bereiken als je toch zo moeilijk wil doen. Jeetje zeg

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:15

Heel terecht zelfs, alleen ervaring leert dat je beter zelf kunt blijven bellen, terugbellen wordt vaak niet gedaan helaas. Ik geef bedrijven meestal een dag of twee en daarna kunnen ze me elke dag aan de lijn verwachten. Desnoods twee keer per dag. }>

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 20:20

Thnx voor degene die het wel begrijpen. Dit is m'n eerste oud en nieuw in m'n huisje en ik had me heel erg verheugd op alle jaaroverzichten. Nu zit ik gedwongen dvd's te kijken.
Ik word hier gewoon gestoord van. Hoe Telfort met klanten omgaat is niet normaal. Als je al die berichten op Facebook leest ook. Alleen maar slechte berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:24

TS heb je het probleem al op het forum gezet???
Daar wordt nl redelijk snel zaken opgepakt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 20:31

Ik heb geprobeerd om het forum op te komen maar telefoon laat dat niet toe. Word iedere keer naar een andere pagina gegooid.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:35

Ik begrijp je frustraties. Heb zelf ook zo gezeten. Ik ben uiteindelijk overgestapt naar Ziggo omdat dat kon. Na een jaar bij telfort te hebben gezeten.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:37

Ik snap TS heel goed. Wat ze zegt, de ophef toen er een dag een storing was meer overtrokken.
7 dagen zonder internet en tv, dan ook nog eens tijdens de feestdagen als je alleen thuis bent.

En de opmerking "vroeger was er geen internet' slaat nergens op, het is er nu al jaren. Je bent gewend aan een bepaalde avondinvulling en je wilt je programma's zien.

Okay, een tijdelijke storing, niet mauwen. En de eerste reacties van TS vond ik ook te negatief.
Maar nu een week verder, zou mijn zeuremmer ook overgelopen zijn.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 22:27

karuna schreef:
Heel terecht zelfs, alleen ervaring leert dat je beter zelf kunt blijven bellen, terugbellen wordt vaak niet gedaan helaas. Ik geef bedrijven meestal een dag of twee en daarna kunnen ze me elke dag aan de lijn verwachten. Desnoods twee keer per dag. }>

Dat bedoelde ik dus...

Je mocht toch op de wifi van de buurvrouw?
Kun je daarmee niet op het forum?
Als ik jou was, zou ik er vanuit gaan dat je in elk geval tot maandag niks hebt, anders zou de teleurstelling maarzo enorm op kunnen lopen...

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 22:44

purny schreef:
Thnx voor degene die het wel begrijpen. Dit is m'n eerste oud en nieuw in m'n huisje en ik had me heel erg verheugd op alle jaaroverzichten. Nu zit ik gedwongen dvd's te kijken.
Ik word hier gewoon gestoord van. Hoe Telfort met klanten omgaat is niet normaal. Als je al die berichten op Facebook leest ook. Alleen maar slechte berichten

Ik sta er hetzelfde in als jij hoor zo denk ik er ook over.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 22:59

De 24ste had je problemen, op kerstavond sluit alles vroeger. Vrijdag was Kerstmis en daarna weekend.
Tussen dan en nu hebben ze ongeveer 3,5dag tijd gehad om een probleem op te lossen. Niet zo heel veel dus.
Het is gewoon kaka dat je zonder iets zit maar bij zo een groot bedrijf kan je niet verwachten dat ze een probleem dat in de modem, bekabeling, buiten de deur,... Ligt kunnen oplossen op zo een korte tijd.

Eerst moet het probleem aangekaart worden, dan opgespoord en dan opgelost. Dit gebeurt door verschillende diensten die ook nog eens met elkaar moeten communiceren. Niet meteen het sterkste punt in de telecom ;)

Daarom compenseren ze veel bij klachten en werken zo aan hun klantbinding. Momenteel ben je gefrustreerd en dat is perfect logisch maar Oef, je hoeft echt niet te betalen voor onbewezen diensten en mijn ervaring wijst uit dat een bedrijf als dit het probleem echt grondig oplost. Ookal duurt het soms wat langer

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:10

Ik geloof niet dat hier iemand is die je frustraties niet begrijpen, iedereen snapt dat het frustrerend is. Alleen jij reageert wel heel erg heftig

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 23:14

Dit is tot nu toe gebeurd.
Maandag heb ik de klantenservice gebeld en het probleem aangekaart. Samen hebben we de modem alles gereset enzo. Toen bleek het probleem elders te liggen en werd er contact gezocht met KPN.
Dinsdag heeft KPN met mij een afspraak gemaakt om het door te meten. De monteur is gister geweest en nadat hij alles heeft doorgelicht zowel in als buiten de woning en alles deed het gewoon. Alleen kwam er geen lijnsing(wat volgens mij lijnsignaal moet zijn). Nadat hij dus had gebeld met de dienst van Telfort bleek dus dat ik vandaag opgeleverd zou worden.
Modem is niet kapot, kabels ook niet.
Vanmiddag echter gebeld en meneer vertelde mij iets in die richting van opzeggen dat mijn gegevens opgezegd zijn.
Ik krijg dus geen data binnen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:16

Ik vind het echt geen stijl purny!
Hoop toch dat er gauw een oplossing komt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:18

En dat is inderdaad supervervelend en heel begrijpelijk dat je daar van baalt! Hoop ook echt dat je zsm tv en internet hebt en dat ze je een fatsoendelijke compensatie geven voor dit ongemak

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 23:18

shilady schreef:

Ik ook. Ik ga zo maar proberen te slapen.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:20

shilady schreef:

Hoezo is het geen stijl dan? Ok, niet terug bellen is inderdaad niet netjes nee :n maar als de monteur niks kan vinden kan hij ook niet zomaar alles fixen en kabouters zijn er nogsteeds helaas niet.

Maar hoop wel voor je dat het snel is opgelost, want vervelend is het zeker!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 23:21

Maartje1990 schreef:
En dat is inderdaad supervervelend en heel begrijpelijk dat je daar van baalt! Hoop ook echt dat je zsm tv en internet hebt en dat ze je een fatsoendelijke compensatie geven voor dit ongemak

En weet je wat het meest frustrerend is... KPN abbo liep tot 26 december. Ik had expres Telfort al de 24ste in laten gaan omdat ze anders niet werkten op tweede kerstdag. Dus ik probeerde het gewoon voor te zijn

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:26

Kind hoe oud ben je? Mensen kunnen niet meer zonder tv/internet/socialmedia tegenwoordig. Ga de deur uit, en wees lekker sociaal op die manier. GTST of welk programma dan ook loopt niet weg en je gaat er echt niet dood aan als je een paar dagen een programma mist. :')

Gedraag je volwassen, als jij dat doet zou Telfort dat ook doen. En uit ervaring weet ik dat Telfort niet de moeilijkste is en dat ze met jou echt wel naar een oplossing gaan zoeken!
Zo zijn zij mij ook tegemoet gekomen na 4 wkn bellen ivm mobiel abonnement..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 00:17

Wat een nare post deliana. Toon kan wel wat anders lijkt me.

Ben geloof ik een van de weinigen maar snap hoe frustrerend het is om zonder tv te zitten. Zeker vanavond! Helaas zit er niks anders op dan morgen maar weer de telefoon op te pakken.. succes!