Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
luxje schreef:Ja jezus wat verwacht je dan om 19 uur op oudjaarsavond, dat ze speciaal voor jou blijven?
Had dan zelf vanmiddag om 12u gebeld...
Ik snap dat je baalt, maar dit soort acties zijn ook niet slim, zo kun je overal wel op zeiken.
Kan ik nu ook wel een klaagtopic openen omdat ik een klantenservice niet kan bereiken met de feestdagen..
karuna schreef:Heel terecht zelfs, alleen ervaring leert dat je beter zelf kunt blijven bellen, terugbellen wordt vaak niet gedaan helaas. Ik geef bedrijven meestal een dag of twee en daarna kunnen ze me elke dag aan de lijn verwachten. Desnoods twee keer per dag.
purny schreef:Thnx voor degene die het wel begrijpen. Dit is m'n eerste oud en nieuw in m'n huisje en ik had me heel erg verheugd op alle jaaroverzichten. Nu zit ik gedwongen dvd's te kijken.
Ik word hier gewoon gestoord van. Hoe Telfort met klanten omgaat is niet normaal. Als je al die berichten op Facebook leest ook. Alleen maar slechte berichten

shilady schreef:Ik vind het echt geen stijl purny!
Hoop toch dat er gauw een oplossing komt
maar als de monteur niks kan vinden kan hij ook niet zomaar alles fixen en kabouters zijn er nogsteeds helaas niet.Maartje1990 schreef:En dat is inderdaad supervervelend en heel begrijpelijk dat je daar van baalt! Hoop ook echt dat je zsm tv en internet hebt en dat ze je een fatsoendelijke compensatie geven voor dit ongemak