Hannanas: de schade valt ietswat mee. Morgen gaan de tegels er weer op. Ik heb allemaal foto's gemaakt hoe het er nu vandaag voor staat in veel kamers gooi ze straks erop@
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 08:08
Mijn handen begonnen te jeuken in mijn huisje dus ben gister begonnen met mijn spullen overzetten. Ziet er meteen zoveel leuker uit!
Ziet er al leuk uit lrm! Ik merk bij mezelf dat het er een paar dagen, max een week zo mooi en strak uit ziet en dat dan de VT-wonenvibe wat begint te slijten Maar het is een prachtig op elkaar afgestemd geheel, super leuk!
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 11:09
De trap ga ik bekleden met laminaat zoals ik het nu in mijn hoofd heb. Of het werkt: don't know maar met alles in dit huis zei ik dat eerst haha! We zullen zien!
Mir: hahaha dat zal wel ja. Maar dit was ook meer neer gezet om het wat te laten lijken.
wat ziet het er geweldig uit Lau! Zo'n verschil met een paar weken terug!
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-16 09:17
Mijn creativiteit kan eindelijk volledig los gaan Ik had in mijn hoofd een tafel (salontafel) en daar ben ik even twee daagjes mee bezig geweest. Ook ben ik bezig met een nieuwe kast alleen mijn spijkers waren te kort gister Anders was die ook af geweest.