karuna schreef:Met zoveel ellende zou bij mij de auto retour gaan naar de verkoper. Potdorie je reparatie die nog moest bij de verkoop is nu pas gedaan. Ik zou rechtsbijstand even inschakelen ook. Ik denk dat je een heel goede kans maakt dat verkoper auto moet terugnemen tegen je aankoopprijs.
Zoveel mankementen is vragen om meer ellende na reparatie. Auto lekte al olie, pakking vervangen en nu weer iets anders kapot in en bij de motor.
Auto terug laten nemen vind ik een heel goed idee, ben alleen bang dat het na twee maanden niet meer kan. Ben er echt een beetje klaar mee!
Ik ga even afwachten wat de dealer gaat doen, ze gingen direct kijken en mij op de hoogte houden dus ik ben benieuwd.
dat is ook balen zeg in zo'n korte tijd je auto total loss rijden! Ben je mooi klaar mee.
Mijn auto heeft overigens geen distributieriem maar een distributie ketting. Maar alleen met de koppakking ben ik er inderdaad niet, dat zei de meneer van de wegenwacht gisteren ook. Ik ben benieuwd wat de dealer gaat zeggen, ze hebben nog niet gebeld dus ik wacht het eerst allemaal nog even af. Wellicht dat ze zelf met een tegenbod of compensatie komen.
)