Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 19:35

Ik vind Ikea spullen prima samengaan met die broccante spulletjes zoals harten en teksten! :P
Mits je niet overdrijft natuurlijk.
Ikea hoeft niet perse in een strak en Zweeds interieur! ;)

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 19:38

Hier nog <3 een grote IKEA fan.
Zeker nu ik al ruim 10 jaar ook elke maand mijn bankrekening := gevuld krijgt van dit bedrijf.

Niet alles van IKEA thuis maar wel veel dingen. En ook op manege en op stal veel spul staan.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:24

Die opstapkrukjes zie je op heel veel stallen staan! :j

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:37

MarvanTom schreef:
Ikea heeft voor ons de Perfecte Stoel en Bank: de Ektorp.
Inmiddels zijn we weer toe aan nieuwe hoezen, dus ben benieuwd of het nu eens lukt om thuis te komen met waar we voor gaan... :=

Ik kan me nog van jaren geleden herinneren dat we voor een stoel gingen kijken en met een badkamerinrichting thuiskwamen. _O-
Later dus weer terug voor die stoel...
Dat is gelukt.
En een nieuwe eettafel ook maar... :o
Echt! Een rámpenwinkel! :+

Oh zo herkenbaar, we gingen heen voor een schoenenkast en kwamen thuis met een nieuw bedframe en lattenbodem.
Op zoek naar iets (weet niet meer wat) en thuis komen met een nieuwe salontafel en TV meubel.
Gewoon rondkijken voor prulletjes en weggaan met een kledingkast uit de koopjeshoek.
Het gebeurt zelden dat we weggaan met hetgeen we in gedachten hadden.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:43

Leuk om hier ook collega's tegen te komen. In welke vestiging werk je bonnelover?

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:51

linda_arnold schreef:
Leuk om hier ook collega's tegen te komen. In welke vestiging werk je bonnelover?

Er gaat niet boven...... Groningen!!
Jij vast In Hengelo. Welke afdeling?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 21:53

Bonnelover schreef:
linda_arnold schreef:

Zwolle represent!

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 22:01

Zwolle, leuke vestiging. Drie weken mogen werken met de opening en nog de niets _/-\o_
van de winkel gezien

VosjeN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:08

Toen mijn vriend en ik vorige zomer, redelijk hals over kop, gingen verhuizen hebben we ook flink ingekocht bij Ikea. Aangezien we niet zo'n hele grote auto hebben (Toyota Aygo) konden we niet alles zelf meenemen. Daarom vroegen we voor het weekend klus en Ikea-shop-hulp van mijn schoonouders-met-stationwagen.

Dus ik vrijdag's met mijn vriend een leuk bed en matras wezen uitzoeken (en veel andere dingen gekocht, die auto ging echt niet leeg terug...). Die zaterdag ging ik het bed en matras halen, samen met mijn schoonbroer. Trof ik dezelfde verkoopster op de matrassenafdeling. Die keek toch wel even met een vreemde blik naar m'n schoonbroer... *D :')

Jennyj01 schreef:
Kinke schreef:
Als je je echt wilt vermaken dan moet je ff een half uurtje gaan zitten kijken naar het inladen van alle grote spullen in de auto. Koop eerst ff een lekker ijsje en ga gewoon buiten zitten en aanschouw het wonder van te grote pakketten in te kleine auto's willen stouwen _O- _O-

Maar echt vermakelijk wordt het pas als je de 40m2 laminaat zo even in je smart schuift. Kreeg nog net even geen applausje.

Ook dat idee ken ik, mensen kunnen zo heerlijk verbaasd kijken wanneer je veel of grote spullen in een, op het oog, kleine auto weet te stoppen... :j
Al ben ik altijd te porren voor een "leedvermaak-ijsje" *\o/*

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:22

Ik mag mij ook melden :')
Thuis de hele keuken, woonkamer en badkamer in Ikea meubels := mijn kamer heeft nog nieuwe meubels nodig (een hemnes bed en een hemnes bureau) maar och, ik vind de zalm bij de Ikea toch heerlijk <3 helaas zijn het zulke mini zalmen wat je ik 3 happen al op hebt :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 08:30

Ik heb mijn kamer net veranderd, hier wel wat foto's van mijn halve IKEA interieur. Bestaat voornamelijk uit de malm collectie. Bed is een hopen serie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van de week het blauwe lampje gekocht, past echt perfect bij de muur. Ze hadden bij de IKEA ook een super mooi rolgordijn! In een beetje een blauwe turquoise tint, iets donkerder. Maar helaas nog niet te vinden in 2.00m breed :( en dat heb ik hier echt nodig.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 08:35

Bonnelover schreef:
linda_arnold schreef:

Als Add-on coördinator, sociaal ambassadeur en op HFB 18,20,10,13 en 16.

Amethyst_ schreef:
Zwolle represent!

Hahahha jij bent voor mij de bekendste ( Ikea collega) bokker.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:40

Ik ga woensdag met mijn moeder naar de Ikea, we moeten nog plinten hebben (wij hebben een Ikea vloer!) en twee lampjes voor de slaapkamer..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:52

Inderdaad zouden fotos in dit topic van Ikea items in huis wel erg leuk zijn!! :D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:25

linda_arnold schreef:
Bonnelover"
[quote="linda_arnold schreef:

Als Add-on coördinator, sociaal ambassadeur en op HFB 18,20,10,13 en 16.

Amethyst_ schreef:
Zwolle represent!

Hahahha jij bent voor mij de bekendste ( Ikea collega) bokker.[/quote]

Ja he haha :') Ik sta nu steeds op 14/15, 11/12 en 6 :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:33

Ik kom even binnenvallen!! echt alles in ons (huur)huis is van ikea voor zover ik weet! De keuken en vloer zijn van ikea (deze zaten er al in). Verder alle meubels komen daar ook vandaan (bank, kast, bureau, tafel, eetstoelen, noem maar op!). Als ons hele huis leeggehaald zou worden met het gene wat van ikea is, houden we over; de roljaloezieen, een nachtlampje een prullenbak, en de koelkast en wasmachine :+.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:56

Gaaf, die nieuwe slaapkamer hierboven! Ik heb ook malm, maar dan wit gelazuurd eiken! Ook hoge kast met spiegel en de brede kast met 6 lades! En de nachtkastjes ook! Mijn bed is ook van Malm, maar net een andere kleur, gewoon licht eiken! ( Maar goedkoop kunnen overnemen, met achterwand, die niet meer verkrijgbaar is! ) Wij hebben de achterwand voor het bed geplaatst, tegen de wand, zodat we daar de tv op konden zetten! Paste net, haha!

Afbeelding

Afbeelding

Onze badkamer bestaat ook uit kastjes van Ikea, Kullen, maar volgens mij is die serie er ook uit!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:05

Amethyst_ schreef:

Jij bent van de andere kant dus _O-

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:12

Nog een groot ikea fan hier :D Vooral handige spullen waar echt wel over nagedacht is. Onze meubelen komen er niet vandaag behalve onze bedden, die wel :D Verder een hoop prularia!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:34

Hier ook een grote ikea fan en redelijke hoeveelheid spullen in huis van ikea :). Verzameling groeit langszaam maar zeker steeds meer.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:40

Kullen bestaat nog hoor black2000! Vorige week nog 2 kleine kastjes als nachtkastje gekocht :-) net ook eindelijk de Lack salontafel in elkaar gezet, stond al een week te wachten tot we de oude naar de kringloop hadden gebracht.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:19

Maar die kastjes van Kullen zien er heel anders uit, haha! Niet iets voor de badkamer! Wel heel mooi!

( Ik denk dat wat ik heb dan Kollem was, met puntjes op de o, hahaha )

Dat wat ik in de badkamer heb, was echt een set, met wastafel onderkast, een hoge kast en een lage kast en een spiegel.

Net nog ff geweest, balletjes gegeten, en een keertje niks gekocht, was pas geweest voor een tafeltje voor mijn balkon!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:20

linda_arnold schreef:
Amethyst_ schreef:

Jij bent van de andere kant dus _O-

Ik ben gewoon allround 8-) Nee gekheid. Kansje bestaat dat ik voor vast naar t markethall 1 team ga. Roepen ze al een paar maanden maar staat nog niks vast :')

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:56