Mits je niet overdrijft natuurlijk.
Ikea hoeft niet perse in een strak en Zweeds interieur!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarvanTom schreef:Ikea heeft voor ons de Perfecte Stoel en Bank: de Ektorp.
Inmiddels zijn we weer toe aan nieuwe hoezen, dus ben benieuwd of het nu eens lukt om thuis te komen met waar we voor gaan...![]()
Ik kan me nog van jaren geleden herinneren dat we voor een stoel gingen kijken en met een badkamerinrichting thuiskwamen.![]()
Later dus weer terug voor die stoel...
Dat is gelukt.
En een nieuwe eettafel ook maar...![]()
Echt! Een rámpenwinkel!
Jennyj01 schreef:Kinke schreef:Als je je echt wilt vermaken dan moet je ff een half uurtje gaan zitten kijken naar het inladen van alle grote spullen in de auto. Koop eerst ff een lekker ijsje en ga gewoon buiten zitten en aanschouw het wonder van te grote pakketten in te kleine auto's willen stouwen![]()
Maar echt vermakelijk wordt het pas als je de 40m2 laminaat zo even in je smart schuift. Kreeg nog net even geen applausje.

en dat heb ik hier echt nodig. Bonnelover schreef:linda_arnold schreef:Leuk om hier ook collega's tegen te komen. In welke vestiging werk je bonnelover?
Er gaat niet boven...... Groningen!!
Jij vast In Hengelo. Welke afdeling?
Amethyst_ schreef:Zwolle represent!
linda_arnold schreef:Bonnelover"
[quote="linda_arnold schreef:Leuk om hier ook collega's tegen te komen. In welke vestiging werk je bonnelover?
Er gaat niet boven...... Groningen!!
Jij vast In Hengelo. Welke afdeling?
Amethyst_ schreef:Zwolle represent!
Ik sta nu steeds op 14/15, 11/12 en 6
. 

Vooral handige spullen waar echt wel over nagedacht is. Onze meubelen komen er niet vandaag behalve onze bedden, die wel
Verder een hoop prularia!
. Verzameling groeit langszaam maar zeker steeds meer.
net ook eindelijk de Lack salontafel in elkaar gezet, stond al een week te wachten tot we de oude naar de kringloop hadden gebracht.