Hier de hele dag al een pak wolken, iemand die ze naar zich toe wil lokken? Mijn plantjes willen ontkiemen maar hebben hier wat warmte voor nodig
FrNo
Geplaatst: 14-06-15 15:04
Ik wil dit topic ook volgen en af en toe mee buurten, Noord Oost Brabant.
Gisteren ca twee uurtjes regen/gedrup gehad. Maar nu is alles alweer droog en vanmorgen weer in de wei gesproeid.
Pandora2
Geplaatst: 14-06-15 15:07
Spruitjee schreef:
Hier de hele dag al een pak wolken, iemand die ze naar zich toe wil lokken? Mijn plantjes willen ontkiemen maar hebben hier wat warmte voor nodig
Stuur maar hierheen Al heel de dag zonnig hier, 27 graden en veels te warm. Voorbije dagen ook de volle 10 druppels water gehad...het land begint aardig geel te zien en de weides lijken net steppelandschappen...maar dat is dan weer niet slecht voor mijn paarden die snel te dik worden
gohya
Geplaatst: 14-06-15 15:11
Hier weer motregen en koud,16 graden maar.
PrizTwir
Geplaatst: 14-06-15 15:23
Ik had gehoopt dat onze bak fijn te rijden zou zijn, maar helaas het is nog steeds een woestijn. Dus het had gisteren eigenlijk wel meer mogen regenen.
Jeetje, wat lees ik allemaal over volop zon en weer zo warm. Hier de hele dag al bewolkt, 15 graden en nu moet ook nog de was naar binnen, want het motregent gewoon al de hele tijd.
hier is het de hele dag al bewolkt. af en toe komt er een inimienie druppeltje naar beneden.
Pandora2
Geplaatst: 14-06-15 17:54
Homiafortuna schreef:
Jeetje, wat lees ik allemaal over volop zon en weer zo warm. Hier de hele dag al bewolkt, 15 graden en nu moet ook nog de was naar binnen, want het motregent gewoon al de hele tijd.
Allen hierheen dan zou ik zeggen ! Nog steeds 25 graden en een lekker zonnetje