Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

magda_90 schreef:Gisteren toevallig met een icter gesproken en die raad af om Windows 10 meteen eind deze maand te downloaden. Beter kun je eerst een maand of twee wachten gezien er dan vast al een stapel foutjes gefixt moesten worden. En het dan ook al beter getest is. Tevens schijnt het nog niet zeker te zijn dat al je bestanden bewaard blijven bij de update.
Maw ik wacht eerst augustus/september wel af dus.
magda_90 schreef:Feit blijft dat het desondanks nog maar door een kleine groep is getest. Nu heb ik er geen haast mee, maar wat mij meer zorgen maakt is dat bestandsbehoud niet zeker blijkt.
Ik vertrouw hem er meer dan genoeg mee om dus te wachten met de update.
. magda_90 schreef:Feit blijft dat het desondanks nog maar door een kleine groep is getest. Nu heb ik er geen haast mee, maar wat mij meer zorgen maakt is dat bestandsbehoud niet zeker blijkt.
Ik vertrouw hem er meer dan genoeg mee om dus te wachten met de update.
magda_90 schreef:Volgens hem was het nog lang niet zeker dat met de update je bestanden (documenten etc) bewaard bleven.
Een testersgroep die het nu test is nog altijd kleiner dan als iedereen er straks mee gaat werken en er dan alsnog allerlei dingetjes blijken.
Don't shoot the messenger. Zijn argumenten weerhouden mij er iig van om hem straks meteen te installeren.
xHaithi schreef:Ik denk dat het sowieso verstandig is om een back-up van je bestanden te maken voor je een upgrade van dit kaliber uitvoert, of windows de boel nu behoudt of niet. Staat alles er nog op na het updaten, prima, mooi meegenomen. Is dat niet het geval, ook geen probleem. Ik denk dat dat niet zou mogen meespelen in de keuze om een dergelijke upgrade te doen.
HorseyDude schreef:Zo! Overmorgen is het zover! Wie gaat zijn/haar windows installatie upgraden? Nou, ik wel!![]()
. 
Romyv schreef:Windows 10 is versneld uitgegeven omdat 8 zn drama is... Ik ben hartstikke blij met 7, weiger over te gaan op 8 dus 10 laat ik ook maar even voor wat het is.
De echte ict'rs op mn werk zijn ook nog niet over, dat is voor mij een goede graadmeter