bloempie186 schreef:Het is een rijtjeswoning, dus wel even de buren te vriend zien te houden haha.
Hihih ja dat is wel handig!
Kaartje bij de buren door de brievenbus? Dat jullie de nieuwe buren zijn en het huis onder handen gaan nemen, mocht er teveel overlast zijn ze gewoon kunnen aankloppen 
Ik heb ook een rijtjeswoning, bij ons zijn het 9 huizen naast elkaar wat als kluswoningen zijn verkocht. Wij waren de eerste die een huis ervan hadden, bij elke nieuwe buren doe ik een kaartje door de bus; Veel klusplezier en daarna woonplezier!
Dat breekt toch het ijs, want we hebben nu een nieuwe buurvrouw en die is alleen maar aan het klussen maar komt geen gedag zeggen. Vanavond gooi ik daar een kaartje door de bus 
Rommulus; Leuk! Haha aan twee keukens heb je inderdaad niet veel.
Lisannetje; Ik had ook nooit van mezelf verwacht dat ik zn huis zou kopen. Maar heb een hele handige vriend en schoonfamilie. Schoonfamilie heeft hun eigen huis zelf gebouwd en daarvoor allerlei huizen verbouwd. Ze helpen niet mee, maar geven wel heel veel tips.
Bizar he watnou1! Dat ze nog zoveel geld durven te vragen voor zoiets. Al klinkt het wel leuk 
Waarschijnlijk betaal je zoveel vanwege de grond erom heen.
Klinkt als een groot en leuk project moonsparkle.
Pff ik moet nu al nadenken over de kleuren in het huis.. Maar dat is me toch moeilijk. Zeker om met vriendlief een overeenstemming te krijgen.