Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Nog een kleine toevoeging als hij inderdaad 60 keer rond zou gaan in 1 minuut zou je 6000watt verbruiken, rond de 26 ampere. Ik weet niet wat voor stoppen je hebt maar de meesten slaan door als er meer dan 16 ampere overheen.
lifaya schreef:Ik denk echt dat er iets verkeerd moet zijn gegaan met de meterstanden, maar ik snap niet dat zij dan niet zelf even contact met mij opnemen dat dit geen normale standen zijn voor een eenpersoonshuishouden
Ik vind het vooral klote dat ik ze nu niet kan bereiken.
Anoniem schreef:Ook even leuk om te weten is dat een tosti ijzer waarschijnlijk iets van 640 watt heeft, dus het lijkt erop dat je meter stuk is. Je hoorde hoogstens 10 of 20 omwentelingen in de eerste minuut te krijgen.
Shadow0 schreef:Cool, naast slimme meters ook slimme zekeringen. Hoe weet een stop dat de stroom die er door gaat voor verlichting is en niet voor andere zaken?
Hopelijk bij jou net zo!
BarryPlopper schreef:En je koelkast staat ook waterpas, als die dingen scheef staan kunnen ze meer stroom gaan verbruiken, als alle stekkers eruit zijn en de meter staat stil moet het haast aan 1 van je apparaten liggen
Shadow0 schreef:Inochiyo, oh, misschien dat dat in Belgie anders is. In Nederland is dat zeker niet standaard en zit verlichting gewoon op dezelfde groep als stopcontacten (meestal zelfs op hetzelfde stroompunt), en zeker bij een appartementje als TS heeft (huurwoning, enkel glas) zal het zo simpel zijn als mogelijk en zou ik daar niets van verwachten.
Morganlefay schreef:Als je met de netbeheerder gaat bellen (Liander, Stedin) wel doorzetten, ze sturen je standaard met een kluitje het riet in. Klinkt als een erg kapotte meter. Controle en onderzoeken kosten wel geld !!!!!!!
Morganlefay schreef:Als je met de netbeheerder gaat bellen (Liander, Stedin) wel doorzetten, ze sturen je standaard met een kluitje het riet in. Klinkt als een erg kapotte meter. Controle en onderzoeken kosten wel geld !!!!!!!