justkid schreef:8nnemiek hoe kun je het hele jaar uit je tuin eten? Vries je veel in dan? en vind je dat altijd lekker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justkid schreef:8nnemiek hoe kun je het hele jaar uit je tuin eten? Vries je veel in dan? en vind je dat altijd lekker?
Leffroi schreef:Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien?![]()
Mijn broer wilde ook een moestuintje en ik was al aardig op weg () met mijn AH moestuintjes. M'n broer heeft 9m2 omgegraven en er een border van houten planken om gemaakt. Grond laten testen bij de welkoop en hoewel ik het al wel wist, kwam er uit dat ze nog nooit zulks slechte grond hadden gezien, hahaha. Dus bemesting en kalk gekocht, potgrond enz.
Nu staan er een heleboel lekkere dingetjes in, die het onwijs goed doen. Sla, radijsjes (gaan érg hard), aardbei, rucola, rode bietjes, wortel, aardappel, kruiden, spinazie, lente ui, selderij.. En in de opkweekkassen staan momenteel tomaten, komkommer, nog meer aardbeitjes, paprika, aubergine. Die gaan binnenkort ook de grond in. Verder heb ik er nog een frambozenstruik bij in gezet en mijn zonnebloemen van de Action, die de eerste week echt onwijs snel gingen en nu niet meer zo...
Laura12 schreef:Zijn er geen foto's meer van de moestuinen?