Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eilleen333 schreef:Welk middel gebruiken jullie om je bumpers weer mooi te maken?
De mijne zouden donkergrijs moeten zijn, maar zijn nu eerder lichtgrijs, en dan de achterbumper nog net wat lichter dan de rest.
Ik wilde eerst gaan spuiten met zwarte matte verf, maar omdat ze origineel donkergrijs horen....
Bovendien heb ik (nog) geen ervaring met spuiten en wil ik het niet verpesten. Ik vond op internet autoglym bumper care. Dan moet ik het wel vaker bijhouden, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Zijn er hier mensen met ervaringen met dergelijke producten?
we hebben een leuke blauwe polo gehad, zat een sport uitlaat en een schroefset onder maar voor de rest niet veel aan vervangen.
motorkap en twee voorportieren zijn voorzien van tinkerstickers. Achterop zit een rijtje. Banden zijn toch al niet standaard, zitten dikprofiel all weather banden op. Velgen zijn een drama kapot gereden door de vorige eigenaar maar ja centjes ontbreken.
Mooie auto's komen er ook voorbij, en leuke projecten!eilleen333 schreef:Bedankt voor de tips! Dan ga ik dat eens proberen. Spuiten kan altijd nog.
Zat te denken om op de sloop (ze hebben in zwolle nu een 5 staan, dacht van hetzelfde type) bumpers te halen en die te spuiten. Als t mooi wordt kan ik ze dan zo omwisselen;)