wat voor een auto?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:12

Choiix schreef:
Het is grootspraak mensen :) je mag met dat 17 jaar rijbewijs Nederland helemaal niet uit en dat je zo gigantisch veel KM's maakt voor je werk als negentien jarige? Als dat zo is dan had je aan reiskostenvergoeding al zoveel gehad dat je geen barrel van 1000 euro kocht. Bij zo'n kilometrage rij je lease, en ik ken geen enkele baan waar je zonder gedegen vooropleidingstraject, waar aan je schrijfstijl te zien is dat hier bij jou geen sprake van lijkt te zijn, ook gezien je leeftijd waarop een afgeronde opleiding toch best knap is, een leaseauto krijgt, laat staan zoveel kilometers moet maken. En banen als koerier etc heb je minstens 2 jaar je rijbewijs voor nodig.

Maar als het allemaal wel klopt, veel plezier er mee en ik hoop dat jij en je ouders nooit bij een ongeluk aan dit topic hoeven denken.

Mooie samenvatting :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:13

talithalotje schreef:
Jammer he, nu eem ts die niet over zich heen laat lopen! En meer heeft bereikt als de meeste hier.

Meid, ik zeg dit voor je eigen bestwil, maar je maakt jezelf met elke reactie belachelijker... Hou ermee op...
Als jij blij bent met de auto die je hebt gekocht is dat prima. Maar lees het topic nog eens in alle rust door en probeer te begrijpen dat het écht geen onzin is wat er gezegd wordt.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:14

Oke wat jij wilt. HEB AL EEN AUTO LEES IS EEN X

Haha ja elke bokker lijkt wel 12 dacht dat dat zo hoorde denk doe met jullie mee.
OMG jullie zijn echt triest

Haha mijn baas.is enorm blij met mij omdat ik uitstekend werk lever. Tevens ik enorm goed met de mensen werk die we dagelijks zien en spreken.
Ik betaal jou uitkerin erbij!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:14

Ohh alsjeblieft je rijdt 500km per DAG? Dan ben je 250km enkel aan het rijden sorry maar dat is iedere dag al 2 en half uur enkel rijden en nee dat doet echt niemand behalve een dikke zakenman.
En naar mijn weten mag je je rijbewijs (praktijk) pas halen vanaf de dag dat je 18 bent? Daarvoor mag je lekker rondtoeren met de rijschool.

Maar goed hoop vooral dat je pony's hier veilig uitkomen :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:15

Wiens uitkering?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:16

talithalotje schreef:
Haha je zult na al die achterlijke opmerkingen bijna expres tegem de boom oprijden zodat jullie niet zo zielig zijn

Ongelooflijk... Je hebt het over een TS die niet over zich heen laat lopen? Maar dit is wel echt een bizarre opmerkingen die trachten medelijden op te wekken...

Bhriseis

Re: wat voor een auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:18

Nu je duidelijk al zoveel over auto's en autorijden weet, kan je je misschien storten op degelijk leren schrijven, inclusief dt-regels en het gebruik van leestekens :)*

En daarna misschien ook beleefdheid. Het is maar een tip hoor.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:19

Bhriseis schreef:
Nu je duidelijk al zoveel over auto's en autorijden weet, kan je je misschien storten op degelijk leren schrijven, inclusief dt-regels en het gebruik van leestekens :)*

En daarna misschien ook beleefdheid. Het is maar een tip hoor.

Kleine toevoeging: sla vooral het hoofdstuk "bezittelijke voornaamwoorden" niet over!

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:19

Ik vraag me echt af wat jij 'meer bereikt' hebt dan anderen hier TS. Wat Celiien zegt, toekomstige bazen lezen dit ook, dus met deze attitude kom je vast niet ver..

Doe eerst maar een taalcursus..

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:20

liezel1 Srry maar als ik hier een trailer heb met op kenteken 290 moet ik maar.over mee heen laten lopen? Sorry hoorr maar ik weer zelf wel wat ik heb. En wat het weegt.

Mwxx lady 2todrive verdiep je daar even in.
Eeeuhm taxi waardetransport en zo nog veel meer mensem diw dagelijks ,op de weg zitten om mij. Paarden staan wel veilig. En betere verzorging en stallingkunnen ze nie krijgen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:21

talithalotje schreef:
Mwxx lady 2todrive verdiep je daar even in.
Eeeuhm taxi waardetransport en zo nog veel meer mensem diw dagelijks ,op de weg zitten om mij. Paarden staan wel veilig. En betere verzorging en stallingkunnen ze nie krijgen

Stalling en verzorging hebben niets te maken met jouw trailer die op papier 290 weegt en van 1972 (dus hout opbouw) is... Achter jouw auto die 900 kilo mag trekken...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:22

Heeeh nu ben ik ook een uitkeringstrekker! Nou meid, ik ga je even uit je droom helpen. Ben een fulltime student die naast paard en school gemiddeld 25-30 uur per week werk. Maakt verder niet uit hoor schat ;) maar betaal nog altijd alles zelf (paard, auto, reisjes etc) dus ach. Maar nee ik ben echt een uitkeringstrekker :j

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:23

Ik ga geen moeiye.doen met schrijven.voor jullie.

En ik doe tegen jullie zoals jullie tegen mij doen! Dusja

Deze trailer is beter dan de meeste nieuwe polyester die van ellende al scheuren en.na.5jaar een nieuwe bodem in moet

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:24

Je bent 19, als je zoveel hebt bereikt in het leven en zo'n fantastische baan hebt, kom maar op met de bewijzen. Ik zie hier een onzeker vrouwtje die door stoer getyp met veel 'hahaha' en 'omg' en andere onvolwassen uitingen probeert te overrulen. Ook reageer je alleen op alles wat je tegen staat. Paar pagina's terug plaatste ik een redelijk neutrale post die jou in een beter daglicht zetten maar die sla je over.

Als bokt je zo tegen valt, er is vast nog wel een ander forum waar je beter tot je recht komt.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:26

Haha hummor. Ik lach gewoon verder hoor hoe.dom eigenwijs jullie zijn. Ik weet wel wat ik trek wat voor ttailer en hoezwaar
Jullie kunnen nier lezen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:27

Ben jij serieus 19? Wauw.. Plaatsvervangende schaamte. Ik ben ook 19, heb in april 2 jaar mijn rijbewijs (ik was ook 17), maar mijn god zeg. Je doet alsof je de beste chauffeur bent.. 500km per dag? Sure, mijn moeder heeft een enorm goede baan en werkt door heel Nederland heen en zij rijdt 150 a 200km op een dag. Dat vind ik al best veel. Je gaat mij niet wijs maken dat jij aan de andere kant van Nederland werkt bij wijze van. 250km enkele reis? Vraag me af waar jij dan werkt een woont. Je taalgebruik is ronduit asociaal := Is dit niet gewoon iemand die ons keihard zit te trollen? Want als dit serieus een meid van 19 is, dan zou ik me de ogen uit de kop schamen als ik haar was.

Verder klopt het wat Choiix zegt.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:27

_O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:28

Dan hoop ik van harte dat je dat op je superdeluxe businessvrouwfunctie wel doet :=

Ik zou haast liever een uitkeringstrekker zijn, als dit de nieuwe norm is. Op mijn twaalfde had ik al meer manieren dan jij TS.

Waar gaat dit topic eigenlijk nog over? Over jij die bokkers - die je goede raad geven - aanvalt?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:28

talithalotje schreef:
Haha hummor. Ik lach gewoon verder hoor hoe.dom eigenwijs jullie zijn. Ik weet wel wat ik trek wat voor ttailer en hoezwaar
Jullie kunnen nier lezen.

De fout die jij hebt begaan, is vertellen wat je auto mag trekken en dat je nog 210 kilo over hebt... Als je die informatie niet had gegeven, of in ieder geval weg had gelaten wat je auto mag trekken, dan had je lang zoveel commentaar niet gehad. Of het dan wel verstandig rijden zou zijn, vast niet... Maar je had je een hele hoop frustraties kunnen besparen en je waarschijnlijk veel minder onzeker gevoeld nu.

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:29

Oh alle reacties.hier zijn negatief! Dat is heel bokt namelijk.

Maar goed.ik zou niet weten waarom ik mij moet bewijzem?

Ik weet wel beter.

Ik pas mij gewoon aan op iedereen zijn achterlijke gedrag hier in her echt gaat het wel anders hoor.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:31

Nee klopt dat we niet kunnen lezen, maar dat ligt niet aan ons maar aan jouw enigszins belabberde schrijfwijze. Ik bedoel dan niet alleen hier, maar ook in die advertentie van je waarin je dus blijkbaar 100 kilo teveel (al betwijfel ik dat) bij t gewicht van de trailer had gezet.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:32

Ik heb een mod getemd voor het respectloze gedrag van TS naar andere gebruikers.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:32

Niemand vind dat jij je moet bewijzen, je krijgt gewoon goed én terecht advies! Weliswaar een negatief advies, dat niet in jouw straatje past en wat je onzeker maakt.

Jij bent de enige die het gevoel heeft zich te moeten bewijzen in dit topic. En dat doe je door je eigen gevoelens enorm te overschrijven.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:33

Jeetje, ik ga braaf dit topic weer verlaten. Ik heb werkelijk nog nooit in mijn leven de drang gevoeld om iemand een spreekwoordelijk pak rammel te geven, tot ik dit topic las :=

Nee, zo'n asocialiteit is duidelijk niet goed voor mij op zondag. Random bokkers tig keer uitschelden voor achterlijken, nee nee nee. :evaw:

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:33

Als je bokt zo negatief vindt en oh zo verschrikkelijk, wat doe je hier dan nog? ;)

Lees al even mee, maar meid je zet jezelf behoorlijk voor schut zo.
Misschien is bokt wel eens wat negatief, maar in dit geval worden er toch echt goede adviezen gegeven. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ;)
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 02-11-14 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt