Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:43

Kana schreef:
Waarom maken mensen zich druk over waar vreemde mensen hun geld aan besteden? :?

TS opent een topic omdat ze een Iphone wil aanschaffen, klaar. Waarom zijn er dan altijd zeikstralen die perse moeten zeuren over android opties? Heb je dan echt niks beters te doen? Of iets belangrijkers om je druk over te maken? :?

TS waar heb je hem besteld nu? Ik heb even gekeken naar abbo opties (ik wil de 6) maar het liefst betaal ik veel bij voor lage maandkosten... Kon dat nog niet echt vinden.

Ik heb hem bij KPN besteld. Volgens mij staat KPN niet perse bekend om hun goedkope aanbiedingen, maar ik vind hun service erg fijn :j . Wat zou je per maand maximaal willen betalen?

edit: Ik heb even snel rondgekeken. Je zit toch overal wel aan de €50,- per maand.
Laatst bijgewerkt door Simbaa op 19-09-14 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:45

Kana schreef:
Waarom maken mensen zich druk over waar vreemde mensen hun geld aan besteden? :?

TS opent een topic omdat ze een Iphone wil aanschaffen, klaar. Waarom zijn er dan altijd zeikstralen die perse moeten zeuren over android opties? Heb je dan echt niks beters te doen? Of iets belangrijkers om je druk over te maken? :?

TS waar heb je hem besteld nu? Ik heb even gekeken naar abbo opties (ik wil de 6) maar het liefst betaal ik veel bij voor lage maandkosten... Kon dat nog niet echt vinden.

Dit iets?

http://www.iphoned.nl/kopen/iphone-6-plus/

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:46

Ik zit nu bij Vodafone, en het maakt me niet uit bij welke provider ik zit. Mijn abbo is al zo'n 5 maand afgelopen dus ik kan zo overstappen.

Hebben jullie gebruik gemaakt van deze site? : http://www.iphoned.nl/kopen/iphone-6/

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:47

Kana schreef:
Ik zit nu bij Vodafone, en het maakt me niet uit bij welke provider ik zit. Mijn abbo is al zo'n 5 maand afgelopen dus ik kan zo overstappen.

Hebben jullie gebruik gemaakt van deze site? : http://www.iphoned.nl/kopen/iphone-6/

Nope heb hem zo los besteld niet via een abbo, als je dat wel doet kijk goed als het wel JOU telefoon word en niet zo lease ding

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:48

Ik heb hem gewoon bij de site van KPN besteld. Wat je wel kan doen is Vodafone bellen om te vragen wat zij je aanbieden. Vorig jaar heb ik een beetje gezeur gehad met KPN en toen konden ze opeens hele mooie deals maken :D.
Providers willen hun klanten niet verliezen, dus hebben meestal wel een verlengaanbieding.

KimD

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:49

ik heb een abbo van Hi, hebben vaak ook leuke aanbiedingen! :j

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:51

Maar mensen hebben jullie ook gelezen dat hij veeeeel later komt voor de providers omdat ze overal al door heen zijn door de Pre orders die zo via Apple zijn gekocht.. Het verhaal van 26 september dat hij er dan is klopt niet (ja een paar bij de Apple store Nederland maar meer niet)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:51

Ik zit nu bij vodafone, maar vind die echt veeeel te duur. Ik moet nog twee maanden wachten en dan kan ik overstappen! Ik ga dan in de winkels even kijken welke ik mooier vindt, de iphone 5s of de 6. Moet eerlijk zeggen dat ik op de foto's de 5 qua design veel mooier vindt.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:56

Nicole schreef:
Maar mensen hebben jullie ook gelezen dat hij veeeeel later komt voor de providers omdat ze overal al door heen zijn door de Pre orders die zo via Apple zijn gekocht.. Het verhaal van 26 september dat hij er dan is klopt niet (ja een paar bij de Apple store Nederland maar meer niet)

Nee, dat heb ik niet gehoord, maar het is elke keer hetzelfde. Ik had het dus wel verwacht :D

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:00

Pff tis altijd al zo geweest dat mensen òf zweren bij apple òf het merk haten, maar ik vind de reacties in dit topic erg kinderachtig en offtopic.
Moet ik de 6 of 6+ kopen? Nexus 4/nokia/gewoon niet ? Niet echt een antwoord op haar vraag of wel?

Naja ontopic:
Alvast heel veel plezier van je telefoon ts! Je hebt mij jaloers! :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:07

Undefined schreef:
Ik zit nu bij vodafone, maar vind die echt veeeel te duur. Ik moet nog twee maanden wachten en dan kan ik overstappen! Ik ga dan in de winkels even kijken welke ik mooier vindt, de iphone 5s of de 6. Moet eerlijk zeggen dat ik op de foto's de 5 qua design veel mooier vindt.

Moeders heeft een 5S en die ligt netzoals mijn 4S toch wat minder fijn in de hand, deze is wat ronder ik ben benieuwd :D :D

TS hou je van een HELE grote telefoon moet je voor de 6+ kiezen, ik heb zelf hele kleine handen en de 6 is dan al behoorlijk aan formaat voor mij haha

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:16

Ik heb nu de 4 en die vind ik juist wel fijn in de hand liggen! Ik vind dat ronder juist wat minder mooi, maar wil hem gewoon eerst even in handen hebben :D Moet sowieso nog twee maanden wachten omdat ik geen vodafone meer wil. Scheelt zo een tientje per maand met tele 2 :oo

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:26

Overstappen naar andere provider kan je binnen twee maanden nadat je huidige abonnement starten. Voor nummerbehoud geldt namelijk maximaal 60 dagen en minimaal 21 dagen voor einde huidige contract.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:16

Weet ik, daarom moet ik ook nog twee maanden wachten! Mag sinds een paar dagen officieel verlengen bij vodafone, maar vind ze echt te duur. Overweeg nog wel om de S5 daar te bestellen (is goedkoper via phonehouse), maar heb hier eigenlijk niet geweldig bereik en dan is het nog een stuk duurder dan tele2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:37

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:43

Ik word ook een beetje moe van dat apple gezeur. Ik denk ook dat mensen onderschatten hoe naadloos macbook, ipad en iphone op elkaar aan sluiten.

Zeker met dat nieuwe continuity. Ik kan straks als ik op mijn ipad zit, en de telefoon gaat, gewoon op mijn ipad opnemen en een gesprek voeren zonder de telefoon te hoeven pakken.

Veel apps die je voor ipad/iphone koopt zijn universeel en werken dus op zowel ipad als iphone en hoef ik dus maar 1 keer aan te schaffen. Ook kan ik imessage berichten en facetime op mijn laptop, ipad en telefoon aannemen (en met veel apple mensen in mijn omgeving doe ik dat nogal veel). Met AirDrop kan ik binnen 2 seconden bestandjes van mijn ipad naar mijn telefoon en weer terug naar mijn ipad sturen.

Er zullen vast wel voordelen aan Android zitten hoor, maar ik vind Android gewoon niet fijn werken. De gebruiksvriendelijkheid van apple wordt ook behoorlijk onderschat denk ik. Als je er niet mee overweg kunt is dat waarschijnlijk omdat je jaaaaren lang door andere systemen geïndoctrineerd bent om te moeilijk te denken.

Maar ondanks dat alles, hoeven jullie het daar allemaal helemaal niet mee eens te zijn. Ik houd van technologie, ik houd van snufjes, ik houd van de uitstraling van apple, het design, ik houd van de smoothheid van de systemen. En ja, het spul is duur, maar het is ook behoorlijk waarde vast. Goed werkende iPhone 4 telefoons kunnen nu nog steeds voor 100 euro verkocht worden. MacMini's uit 2009, gaan op marktplaats nog steeds voor 150/200 euro tweedehands van hand.

Tja het kost wat, iedereen zijn ding. Ik word er blij van en ga me daar niet voor lopen schamen omdat een ander dat niet begrijpt.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 19-09-14 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:48

Zolang het niet bij een ander van z'n rekening af wordt geschreven denk ik niet dat ik me hoef te verantwoorden. :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:02

vond de 5 al aardig groot want ik vind dat mijn iphone 4 zo mooi voormaat heeft :') maar goed, volgend jaar juni mag ik verlengen, denk dat het de 5s wordt dan ^^ over 2 jaar daarna zal ik wel de 6 in handen hebben :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:25

Shiloh schreef:
Zeker met dat nieuwe continuity. Ik kan straks als ik op mijn ipad zit, en de telefoon gaat, gewoon op mijn ipad opnemen en een gesprek voeren zonder de telefoon te hoeven pakken.

is een telefoon niet makkelijker vasthouden? :')

Ik zit nog te twijfelen of ik een iphone ga nemen. Heb de iphone 2 wel geteld een week gehad en hem toen weer snel weg gedaan omdat ik er niet aan kon wennen. Maar dat probleem heb ik nu ook met android nadat ik 1,5 jaar een WP phone heb gehad.

En al die snufjes zijn leuk maar dat gebruik je vaker niet dan wel. En mijn windows foon werkte ook naadloos samen met mijn computer.
Een macbook gaat er hier nooit komen omdat ik andere dingen met mijn pc doe die daar niet mee kunnen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:29

nee hoor, doe ook vaak genoeg facetimen op mijn iPad. Het is meer dat als mijn telefoon bijvoorbeeld in de tas zit, of op een tafel ligt, en ik zit te lezen oid, op mijn ipad. Ik de telefoon gewoon daar kan aannemen op de ipad en niet op zoek hoef naar de telefoon. Maar Continuity gaat veel verder dan dat uiteindelijk ;)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:31

ik zal wel zeldzaam zijn dat mijn telefoon dichterbij ligt dan mijn tablet :P

maar ik ben dus nog steeds in twijfel, gelukkig heb ik nog even nadenk tijd aangezien in mei mijn abo pas afloopt

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 15:18

Zojuist de bevestiging gehad dat de iphone 6 van t-mobile in Amerika unlocked is. Dus hopen dat hij in de winkel te verkrijgen is

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 15:23

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 15:28

Ik vind het zo fijn dat veel mensen altijd het nieuwste van het nieuwste willen, geen sarcasme hoor, bespaart mij veel geld aangezien de oudere modellen dan gedumpt worden tegen dumpprijzen.