Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

danoesjeJarig

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 22:45

WHoehahaha ik zit hier gewoon hardop te lachen om sommige beschrijvingen!

Ik haal altijd van die icetea in een flesje, super lekker! En inderdaad de halve schoonmaakvoorraad.
Wat je echt niet moet halen.....Uuuh ik heb al best vaak gedacht van oke, dat doen we dus niet meer, maar weet niet meer wat :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 08:01

Een 1 persoons dekbedhoes,waar geen enkel dekbed in past.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:43

Ik heb er inderdaad ook al eens zo'n kokosdrankje gekocht.
Erg lekker, maar toen ik de tekst die erop stond las, heb ik besloten dat het misschien toch gezonder is om er niet meer van te drinken :+
Er stond iets op dat de kleurstoffen de concentratie en aandacht van kinderen negatief beïnvloedt

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:46

Britta31 schreef:
Een 1 persoons dekbedhoes,waar geen enkel dekbed in past.

Ik vind die hoezen juist heerlijk! Heb er een stuk of 3 maar bij mij zitten ze super.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:51

Een stijltang !!! die voor nat en droog haar is. Bij nat haar gaf die mij een schok en was die kapot :(

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:56

Geniaal topic. Wij hebben die water koken ook. Zet inderdaad ook uit aan de bovenkant maar hij doet het al super lang. Dus het is misschien maar net welke je hebt. Maar we mogen niet vergeten dat het ook echt goedkoop is.

Verder kopen wij daar altijd dove shampoo en de douche schuim etc, dat is ook prima, maar goed dat is ook merk. Twee weken terug hebben wij er een intex frame 2 bij 3 gekocht, maar daar kan eigenlijk ook niks mis mee zijn die is gewoon van intex.

Edit, over die stijltang heb ik ook een verhaal. Mijn vriendin had zo'n kleintje gekocht van een euro ofzo, we gingen haar haar stijlen en vervolgens een dikke vonk en stroom eraf hahaha. Oeps :=

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:05

Melisding schreef:
De maatbekers. Die dingen breken al als er een halve liter water in zit, terwijl er een liter in hoort te kunnen zitten.
En oordopjes, wat een prut kwaliteit geluid en dan zijn ze ook nog eens binnen een week kapot.
Gelukkig hebben ze ook nog goede dingen :)

Ja die doorzichtige maatbeker was bij mij ook meteen kapot .
En de wasknijpers van de action knappen bij ook om de haverklap. Heb nu het grote formaat gekocht en weet nog niet hoe ze het blijven doen .

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:13

JNY024 schreef:
makeup of makeup doekjes.
De helft is uitgedroogd..

Verder een leuke schuum winkel!

Oh echt waar? :oo
Ik zweer erbij! Bij ons zijn ze nooit uitgedroogd, houd je ze wel goed dicht dmv het plakkertje?
Ik vind ze echt fantastisch!

zilverkennyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:57

Leuk topic!

Bij mij doet de stijltang het prima gelukkig :)! Nog nooit met echt heel nat haar geprobeerd overigens haha, wel vochtig haar.

Wel problemen met inderdaad de bakjes.. die gaan zo stuk. Daarnaast heb ik ook wat potjes waarvan de dekseltjes niet goed aansluiten. Ik vind de collegeblokken ook niet fijn omdat het papier zo dun is dat je het niet echt aan twee kanten kunt beschrijven (het drukt zo erg door dat het dan niet zo goed leesbaar meer is). En een net nieuwe glazen pot die na afwassen kapot gesprongen was (kon blijkbaar niet tegen het warme water, maar zo heet was het helemaal niet). Daarmee wel teruggegaan en een nieuwe gekregen.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:00

Bonsaiboompjes en vleesetende planten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:07

Potloden en oordopjes :')

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:35

Basic zwart t shirt dat een keer een hele sokkenwas heeft verpest... Bleef maar afgeven als een malle..

Een metallic oogschaduw die je moest mengen. Het bleef zitten als verf, maar daar rook het ook naar. Heb serieus even gedacht dat het misschien toch nagellak was

Een blauwe plastic doucheborstel, die bij de 1e douchebeurt in 1000 fragmenten uit elkaar viel. Handig hoor :+

Pannen zijn eveneens geen aanrader. Trekken krom en gaan dus wiebelen op de pitten (had er 2 in mijn studententijd.)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:40

Je moet vooral niks bij de action kopen als je kwaliteit wil :-) Voor goedkope troep is de action dan weer echt perfect. Vooral het klittenband vind ik geweldig, daar maak ik horrengaas mee vast.

Verder koop ik weinig bij de action eigenlijk. Bij alles wat ik probeer kom ik er weer achter dat het echt goedkope prut is. Mappen, collegblokken, pennen, emmers, afwaskwasten.... Maar de mooiste vond ik een wcborstel, best mooi keramisch, pastte mooi bij de inrichting. Ding is 1 keer omgestoten en in 100 stukjes gevallen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:44

Worteldoek, echt een heel aantal rollen van gekocht om moestuin mee af te dekken zodat de grasgroei zou stoppen.

Binnen 3 maanden was die troep helemaal verteerd en in een miljoen stukjes uit elkaar gevallen en kon ik de vlokken overal vandaan gaan plukken -O-

En glazen met een heel mooi zwart patroontje erop...dat binnen no-time helemaal weggesleten is _-:(

Het is gewoon een beetje goedkope rommel bij de Action, als je dat zoekt dan doe je niet snel een miskoop :P

De duurdere kwasten vind ik dan weer prima overigens!

Het printpapier bevalt ook goed, en ik gebruikte heel graag de A4 bubbeltjesenveloppen maar die zijn uit het assortiment volgens mij :\

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:48

Wij wilden er juist het worteldoek gaan kopen...... Nu dus niet meer :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:54

Absoluut NIET doen nee, zonde geld :n

Tja tenzij je het echt onder de grond stopt, dan blijft het beter.
Onder de invloed van zonlicht laten de vezels gewoon helemaal los, het valt uit elkaar.

De stukken waar aarde op heft gelegen zijn nog wel redelijk stevig, maar de kwaliteit van echt gronddoek dat aanvoelt en glimt als kunststof is echt vele malen beter dan dit stoffen, vezelige spul van de Action.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:55

Maatbeker idd , die gebruik ik nu voor de planten zo niet stevig :=

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:55

Pandameisje schreef:
Een stijltang !!! die voor nat en droog haar is. Bij nat haar gaf die mij een schok en was die kapot :(

was het niet tegelijker tijd een tang om je wakker te maken?

ideaal 's ochtends een flinke schok en je kan de hele dag door! geen brakke gezichten en kleine oogjes hahahahaha :')

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:02

Absoluut de oordopjes, die van 0.99 . Ik had ze uit de verpakking, plug ze in, hoor een krakend geluidje, en ze waren stuk :') Levensduur: 2.3 seconden.

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:22

kopjes en mokken van de action, als je ze afwast komen er allemaal rare vlekken op en binnen de kortste keren barsten ze, de glazen ook trouwens, zelf een die sprong kapot toen ik em vasthad. Emmers waren al genoemd die zijn ook niet al te best := ik koop er nu eigenlijk maar niets meer alles gaat mij te snel kapot, dan geef ik liever een euro meer uit voor iets wat jaren mee gaat

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:23

De flexemmers zijn wel súper sterk :D (mijn pony gaat er regelmatig op liggen rollen... :+ )

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:24

Een kleine ontstopper, oranje.
Trekt geen vacuum (!) en past niet over het putje (maar dat ligt aan mijn putje, maakt het voor mij wel een dubbele miskoop).

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:29

een fietsslot! heb nu al meerdere keren gezien dat het ''slot'' zeg maar blijft haken en hij vervolgens nie temeer open gaat, kan je je fiets duur door laten knippen door de gemeente of fietsenmaker en dat kost veel geld. investeer in een goed slot

en verder idd luchtverfrissers, je ruikt er niks van :P

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:33

Een kinderdekbedovertrek. Dat was zo dun dat je er doorheen kon kijken.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:44

De shampoo van Neutral! het ruikt naar die lijm van de basisschool! met zo'n kwastje erin! kan er echt niks beters van maken! :n