Anoniem schreef:Sinds ik mijn paarden aan huis heb staan is mijn auto brandschoon![]()
Maar toen ik er nog naartoe moest rijden moest ik wekelijks erg consequent stofzuigen en uitmesten want er kwam ongemerkt ook steeds meer paardenzooi in te liggen (op de grond, achterbank, riempjes, reflectiebanden, halstertouwen enz.)
Mijne niet
En die paardenspullen liggen er nog steeds in
Nu wel in een concoursbak apart, plus een aantal losse zwepen maar het zit wel onder het haar omdat mijn zadel er na concours in heeft gelegen, gisteren ben ik trouwens nieuwe spullen gaan halen en die liggen er ook nog in.
Niet dat het erg opvalt verder, tussen mijn buggy, een resem boodschappentassen, mijn handtas, een zak met tijdschriften om te lezen als ik ergens moet wachten, truitjes/vestjes/jasjes die de kinderen in de auto hebben uitgedaan en ik niet opgeruimd meer heb...
Goed voornemen voor vandaag: de auto uitruimen en stofzuigen nu het nog mooi weer is.
) inklapbaar opstap krukje-, snoep papiertjes-, lege drinkflesjes-, siliconenspray- ) auto.
er moest toch iemand zijn 
)
)
En nee, ik rijd ze echt niet door en door vies. 
Nou ja, de intentie was goed..... Zaterdag moet ie weer naar de jacht met die auto, zit ie weer onder de blubber