Ik kon dus niet kiezen voor IDEAL.. Keek bij alle betaal opties, en er waren twee opties met creditcard en de andere optie was bankoverschrijving. Anders had ik ook wel voor Ideal gekozen..
dancer_ wanneer krijg jij melding dat je betaling ontvangen was?
Hij is inderdaad wel gewoon afgeschreven, ze moeten hem ook al lang ontvangen hebben..
Kreeg dezelfde dag nog een bevestiging, volgens mij gelijk nadat ik betaald had
Debbie
Geplaatst: 11-09-13 18:51
Net maar weer een mail gestuurd. Ik denk zelf niet dat het om oplichting of iets gaat hoor, ben eerder bang dat ze de betaling gewoon over het hoofd zien of een beetje achter lopen met hun administratie. We zullen zien! Het ging gelukkig maar om die 6,75 verzendkosten. En werk zelf bij de bank dus kan inderdaad makkelijk aan een betalingsuitdraai komen.
Ik ben benieuwd hoe jullie de box vinden, als hij goed bevalt bestel ik hem de volende keer ook.
Jilletje
Geplaatst: 11-09-13 19:24
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb er toch 2 besteld de sportbox man en studentenbox vrouw. Ik ben benieuwd!!! Hoop ook dat vriend lief er blij mee zal zijn
xMyrth
Geplaatst: 11-09-13 19:30
Ik heb via ideaal betaalt, kreeg meteen een bevestiging. Heb je geen typefout gemaakt?
Hoe vaak worden die boxen verstuurd? Ik wil eerst wel eens zien of ie hier bij iedereen aankomt en dan zelf bestellen Vriendje is net student geworden, dus die vind allemaal zooi ook wel leuk.
Ik ook. Ik ben benieuwd of er veel dingen gaan missen om daarmee de kosten te drukken oid. Dat er bijvoorbeeld maar in 1 op de 10 dozen een usbstick zit, en in alle boxen een zakje chips
ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud van de dozen en of deze gaan varieren bij bokkers of dat er dingen missen...en idd of t geld terug dingetje werkt