Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Laptopmuis schreef:Over het verhaaltje over de examinator.. deels heb je gelijk.
Had zelf een hele rustige jongeman (schat hem niet veel ouder als mezelf haha). Maar naast me moest iemand voor de aanhanger. Eerste wat hij vroeg 'vertel me eens iets over rijden met de aanhanger'. Dus die jongen vanalles aan het vertellen. Was die klaar 'dat wilde ik niet weten, vertel me iets anders'. Dus jongen helemaal stil. Zei die ineens zo 'laten we dan maar gaan rijden, kijken of je dat beter kunt maar ik zie het nu al somber in'.
Dus ik draaide me om om die man eens goed te bekijken. Keek die eens kwaad naar me haha.
Zij liepen naar buiten dus zei tegen mijn rijles leraar van 'nou nou, dat is ook een strenge ben blij dat ik die niet heb'. Lachte die eens.
Maarja als je al zo aan je examen moet beginnen... dan denk ik dat je ook niet goed gaat rijden.

. Werkte wel, ik was totaal niet zenuwachtig en dan rij je toch makkelijker.

.
. Ze zei nog dat ik geen fouten had gemaakt, maar dat ze gestrest van mij werd. Danku hartelijk, want ik ben natuuuuuuurlijk veeel minder gestrest als ik nog een keer moet.
, dat ik wel een beetje zenuwachtig was maar dat hij ook wel merkte dat ik alles onder controle had. 
) maar ik moet zeggen, echt erg heb ik het niet eens gevonden. Ik cross nu overal naar toe, al heb ik nog maar 2 maanden m'n rijbewijs.
maar ik was geslaagd, als ik maar beloofde geen mensen aan te rijden.