Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IndyPascalle schreef:Hier komen voor het raam waarschijnlijk tiffany voorzetruiten met jungledieren. Ben nog druk bezig met het ontwerp maken. Maar mijn schoonvader vindt dat erg leuk om te doen, dus gaan we hem maar aan het werk zetten. Omdat we rolluiken hebben, willen we eigenlijk geen gordijnen, maar nu kijk je wel heel erg naar binnen.
Ook moeten er nog wat schilderijtjes ofzo aan de muur komen. De echte afwerkingsdingetjes, maar zo langzamerhand raakt het steeds verder af.
Lynn_Nikita, ik vind jou schilderijtjes ook erg leuk, misschien moet ik ook maar eens zo iets gaan knutselen.
Lynn_Nikita, een oude lerares van me, waar ik vroeger ooit op kraamvisite ben gegaan die had een jungle kamer en een onderwater/zee kamer. Waren beide echt super gaaf geworden. Wij zitten bij een eventuele volgende ook aan zo iets te denken.
En ik vergeet helemaal het allergaafste van het kamertje te vertellen. Als hij straks een ander bed krijgt, dan gaat mijn schoonvader een boomhutbed voor hem makenWat zou ik toch moeten zonder mijn handige schiinvader
muts_marijke schreef:[ Afbeelding ]
Dit idee vind ik heeeel erg mooi, wit met deze felle blauw en dan witte meubeltjes/white was kan ook