Hoe ziet het paleisje van jouw baby/peuter/kleuter eruit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe ziet het paleisje van jouw baby/peuter/kleuter eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:11

achter volgende week gaan we met de kamer aan de gang! 10/08 worden ze 2. dan willen we ze over hebben.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:38

Leuke dingen geshopt! Ben erg benieuwd naar het resultaat :D

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:56

Ik zie elke keer dit topic voorbij komen en dacht, ik zal de kamer van onze kleine man ook eens laten zien. Inmiddels is het boefje al bij 10 maanden, maar door omstandigheden moesten wij verhuizen toen hij net geboren was, dus nu pas is zijn kamertje bijna helemaal af.

Ik heb alleen nog maar wat detail foto's, moet er nog een keertje eentje maken van het hele behang. Een muur is dus jungle behang en de andere 3 wanden zijn groen geverfd. Het ledikantje staat nog niet op de foto, maar daar boven hangt zo'n groot groen blad.

Foto's zijn met de telefoon gemaakt, dus niet helemaal scherp. Het groen komt ook een beetje raar over op de foto helaas.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zag in het kamertje van Lynn_Nikita ook nog leuke ideeen voorbij komen. Hij heeft inmiddels al weer verschillende apen knuffels gehad, dus dat is wel een leuke manier om die allemaal op te hangen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:43

qua kamertje lijken ze op elkaar ik heb ook 3 groene muren en 1 kant jungle behang

ook leuk die tijger op die tak
Voor de raam heb ik nog houten beelden van Giraffen van verschillende hoogtes en natuurlijk her en der apen, olifanten ed

Gisteren was het geslacht van de 2e nog niet te zien en ik ben nog steeds inspiratieloos.
Kamertje wordt vanavond wss verkocht, aangezien ik zowieso wat nieuws wil

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:44

Indypascalle wat een gaaf kamertje zeg!!

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 22:47

Hier komen voor het raam waarschijnlijk tiffany voorzetruiten met jungledieren. Ben nog druk bezig met het ontwerp maken. Maar mijn schoonvader vindt dat erg leuk om te doen, dus gaan we hem maar aan het werk zetten. Omdat we rolluiken hebben, willen we eigenlijk geen gordijnen, maar nu kijk je wel heel erg naar binnen.

Ook moeten er nog wat schilderijtjes ofzo aan de muur komen. De echte afwerkingsdingetjes, maar zo langzamerhand raakt het steeds verder af.
Lynn_Nikita, ik vind jou schilderijtjes ook erg leuk, misschien moet ik ook maar eens zo iets gaan knutselen.

Lynn_Nikita, een oude lerares van me, waar ik vroeger ooit op kraamvisite ben gegaan die had een jungle kamer en een onderwater/zee kamer. Waren beide echt super gaaf geworden. Wij zitten bij een eventuele volgende ook aan zo iets te denken.

En ik vergeet helemaal het allergaafste van het kamertje te vertellen. Als hij straks een ander bed krijgt, dan gaat mijn schoonvader een boomhutbed voor hem maken :D Wat zou ik toch moeten zonder mijn handige schiinvader ;-)

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:00

oh wat een leuke kamertjes komen hier voorbij! Ik begin binnenkort ook met de bouw van m'n eigen huisje, en een paleisje voor een toekomstig kindje. Tegen dat het af is zal ik het hier ook eens posten :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:15

IndyPascalle schreef:
Hier komen voor het raam waarschijnlijk tiffany voorzetruiten met jungledieren. Ben nog druk bezig met het ontwerp maken. Maar mijn schoonvader vindt dat erg leuk om te doen, dus gaan we hem maar aan het werk zetten. Omdat we rolluiken hebben, willen we eigenlijk geen gordijnen, maar nu kijk je wel heel erg naar binnen.

Ook moeten er nog wat schilderijtjes ofzo aan de muur komen. De echte afwerkingsdingetjes, maar zo langzamerhand raakt het steeds verder af.
Lynn_Nikita, ik vind jou schilderijtjes ook erg leuk, misschien moet ik ook maar eens zo iets gaan knutselen.

Lynn_Nikita, een oude lerares van me, waar ik vroeger ooit op kraamvisite ben gegaan die had een jungle kamer en een onderwater/zee kamer. Waren beide echt super gaaf geworden. Wij zitten bij een eventuele volgende ook aan zo iets te denken.

En ik vergeet helemaal het allergaafste van het kamertje te vertellen. Als hij straks een ander bed krijgt, dan gaat mijn schoonvader een boomhutbed voor hem maken :D Wat zou ik toch moeten zonder mijn handige schiinvader ;-)

Dat had ik dus nog niet verteld dat ik dus een aquarium thema in mijn hoofd had alleen de vriendin die ik het verteld heb keek me aan alsof ik gek was, en mijn man ook, ik wilde dus licht blauw behang en dan leek het me leuk om een half ronde plastic bollen https://www.google.nl/search?q=halve+pl ... B360%3B360

als zijnde vissenkom zeg maar aan de muur te schroeven als patrijspoort zeg maar en daar visjes in op te hangen.
Zo raar ben ik dus niet haha

Leuk een boomhut, ik heb ivm mijn rug wel gekozen voor 1 normaal bdje voor mijn zoon, zodat ik niet gek hoef te doen met verschonen, maar ik vind zoiets wel echt gaaf uitzien!
Pff mijn buik, ben nu 12 weken en ben dikken dan vriendin die nu 18 weken is, ben bang dat ik weer zo`n giga toeter krijg, en ik wil dat niet!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 07:08

Wij gaan straks shoppen!!!
Hebben de verf al uitgezocht. Fuchsia en petrol.

voor [naam] moeten we alle accessoires nog... die zijn moeilijker te vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 23:06

Pffff verven is af.
Kast staat op zijn plek

Morgen de laatste dingen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 04:11

Lekker met dit weer von hihi. Nog gelukt met accessoires voor r zijn deel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 07:24

Voor R nog weinig. moeiliik. Veel Cars en dat vind ik persoonlijk niet zo

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:27

hehe we hebben een kamertje gevonden.Ik kwam al steeds uit op mp bij een soort glas in lood idee, maar werd in de buurt niet meer aangeboden nu ik actief aan kijken was. Nu belde een vriendin dat ze haar kamertje wegdeed en of ik interesse had en wat ik niet wist, is dat het dus zulk kamertje is.Afbeelding
Als het een meisje wordt wil ik een muur met zoiets
Afbeelding

behangen en de andere 3 muren (oud )roze, jongen denk ik grijs, petrol,turqouise achtig iets

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:46

Wat een leuk topic!! Ik weet al precies wat ik wil voor onze prul maar ideen opdoen en binnenkijken bij anderen is altijd leuk!!
Wij verwachten ons prulleke in februari 2014 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:16

Zo. Weer een eindje onderweg. Straks eens kijken of ik foto's kan uploaden

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:20

Mooi lynn!

Ben erg benieuwd von!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:11

Wat een prachtige meubels met de glas in lood! Prachtig

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:15

Lynn, das de Megane <3 Die hebben wij hier ook voor ons meisje! Er mooie zware meubels!!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:23

Lynn mooie meubels zeg!

Vonneke druk aan de klus? Ben benieuwd naar het resultaat :D

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:37

muts_marijke schreef:
[ Afbeelding ]

Dit idee vind ik heeeel erg mooi, wit met deze felle blauw en dan witte meubeltjes/white was kan ook

Ik zat hier even rond te kijken naar alle mooie kamertjes, tot ik jou foto zag zoo grappig. Mijn nicht heeft 2 kindjes heten ook Mika en Senn haha

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:39

Is niet onze baby kamer hè :)

Zag deze foto op Internet en heb hem onthouden omdat ik het idee zo mooi vond :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:01

dit is de zolderkamer van onze 3 jarige dochter:
Afbeelding
Afbeelding

en dit de babykamer van ons zoontje van 4 maanden oud.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bij beide kinderen heb ik de wanddecoratie zelf gemaakt.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:05

Erg leuk kamertje Lynn_Nikita! 't Behang wat je zo ongeveer wilt hebben is ook gaaf!

En benangelique, wat gaaf die decoratie! Knap dat je dat zelf gemaakt hebt hoor! Leuke kamertjes ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:09

Moooooi Angelique!!!!!

Pfffff het staat. [naam] der kant is zo goed als klaar. [naam] moet nog kwa accessoires. Vader van Bas gaat ze maken.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:13

kom maar op met die foto's von! jullie hebben ook wel de heetste dagen van het jaar uitgekozen om te gaan klussen haha. Maar ja, 10 augustus is de deadline natuurlijk!

bedankt voor de complimenten. Het is redelijk simpel, maar rustig en daar houden we van. De grote zilveren kast in tessa haar kamer heeft echt bloed, zweet en tranen gekost. Die heb ik helemaal eigenhandig (met dikke zwangere buik) opgeknapt